Gå til innhold

Vaskehjelp i Trondheim

Gjest Gjest_Bea_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bea_*

Noen som har erfaring med vaskehjelp i Trondheim. Noen anbefalinger??? Har lyst til å skaffe meg vaskehjelp, men vil gjerne ha noen jeg kan stole på, og at de gjør en god jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker City Maid. Er godt fornøyd. De vasker iallefall mye renere enn jeg noen gang har gjort selv. Blir jo litt dyrere med byrå enn "svart" vaskehjelp, men vi ønsker å gjøre det på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker City Maid. Er godt fornøyd. De vasker iallefall mye renere enn jeg noen gang har gjort selv. Blir jo litt dyrere med byrå enn "svart" vaskehjelp, men vi ønsker å gjøre det på denne måten.

Hvor mye betaler du for hvor mye jobb da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles det ikke litt utrygt å bruke vaskehjelp? Hvordan kan man vite om de bruker den samme kluten på doen som på vasken, og i den rekkefølgen? Ser for meg at jeg bare hadde gått over og vaska selv etterpå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles det ikke litt utrygt å bruke vaskehjelp? Hvordan kan man vite om de bruker den samme kluten på doen som på vasken, og i den rekkefølgen? Ser for meg at jeg bare hadde gått over og vaska selv etterpå... :)

Heh? Hvis dere hadde hatt et firma til å drenere rundt huset, hadde du gjort jobben deres opp igjen også? Det er da profesjonelle folk som gjør en jobb begge deler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh? Hvis dere hadde hatt et firma til å drenere rundt huset, hadde du gjort jobben deres opp igjen også? Det er da profesjonelle folk som gjør en jobb begge deler..

Det er vel ikke heeeelt det samme, men greit.. Jobbet i restaurant i noen år og så mye rar vasking der, for å si det sånn. Man har ganske forskjellige standarder.

Det var uansett bare et spørsmål, så relax.. :)

Endret av SweetS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare å be om referanser. Tror ikke renholdsbransjen er så mye mer belastet med dårlig arbeidskraft enn de fleste andre bransjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...