Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har hatt litt nedgangstider økonomisk og tenkte derfor at jeg kanskje skal søke om bostøtte fra Husbanken. Tok opp boliglån i min private bank, så defor lurer jeg da på om jeg likevel kan søke om bostøtte i Husbanken.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Det spiller ingen rolle hvilken bank du har lån i, men det er ikke alle som får støtte likevel. Det er ikke nok bare å ha 'nedgangstider' i økonomien. Du kan lese mer om hvem som får støtte her.
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har hatt litt nedgangstider økonomisk og tenkte derfor at jeg kanskje skal søke om bostøtte fra Husbanken. Tok opp boliglån i min private bank, så defor lurer jeg da på om jeg likevel kan søke om bostøtte i Husbanken. Kortvarig ng hjelper lite. Søknad nå så ser de på inntekt i fjor.
Gjest prestekrage Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Dokumenter radikale endringer i inntekt (i forhold til opprinnelig grunnlagsår)- så skal nok det hjelpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå