Gjest Shoe-shine-boy Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Nyttårsaften gjorde jeg som overskrifta sier. Kjippet av skoa til kjæresten min, et par pene sorte høyhælte sådanne - pent brukte (noen festlige anledninger), tømte Champagne oppi og skålte og drakk! Hun ble noe perpleks men etter å ha kommet over den umiddelbare overraskelsen lo hun og syntes det var litt kult og sensuelt. Fikk kommentar om at hadde jeg gjort det samme med hennes godt brukte treningssko ville hun ha stusset noe mer...... Hva mener dere her inne om dette ?
Gjest StockDama Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 ekkelt =D men så er ikke jeg noe fan av føtter...
Munachimso Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Ekkelt er det vel ikke, men kanskje litt... rart? For meg ville det ikke vært noe spesielt romantisk eller sensuelt iallefall. Hadde vel heller blitt litt sur for at han helte væske oppi et av mine beste par sko
Gjest *Ulla* Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Jeg hadde synes at det var meget spesielt om min samboer hadde gjort det. Kan ikke helt se det for meg engang.
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 (endret) Alkoholmisbruk. Støttes Å drikke champagne fra en sko er i utgangspunktet (for meg) alkoholmisbruk/skomisbruk da skoen overhode ikke holder på væske??? Champisen vil jo renne ut, men også trenge inn i sålen (som ødlegger skoen/utvider den), så dette er som Tigress skriver direkte alkoholmisbruk! Hvorhvidt dette skal sees på som sensuelt er opptil enhver....men å drikke noe fra der et menneske har satt sin "tåfis" hadde for meg hvert meget nedpissende Sikkert noen som tenner på tåfiscampis. også...for all del! Endret 28. februar 2008 av Frk.Uhåndterlig
Teriyaki Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Nei, det ikke noe som tenner meg i alle fall...
Gjest Pax Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Jeg hadde vel tenkt: OOOOoooook, psykiatrisk neste?
Gjest Bond Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Ødelegge sko og Champagne? Hufff... Nei da, sikkert sensuelt for noen, men da jeg prøver å forestille dette i virkelighet, funker det ikke like bra.. Bare rotete..
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Jeg hadde vel tenkt: OOOOoooook, psykiatrisk neste? *klarer ikke la vær å flire* Snuppa: Når noe sånt kommer fra deg så er det ILLE!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Og nei, jeg stalker ikke ( i dag ), jeg rotet rundt på forumet
Gjest Pax Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 *klarer ikke la vær å flire* Snuppa: Når noe sånt kommer fra deg så er det ILLE! Hehe
MarianneE Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 håper skoene var rene. Det hadde ikke funka på meg!
Kahlan Skrevet 29. februar 2008 #15 Skrevet 29. februar 2008 Hadde nok ikke vært så fornøyd hvis samboeren hadde begynt å tulle med to av mine favoritting her i verden!! Champagne og sko!! Men må si at det var litt artig gjort
Noorgie Skrevet 29. februar 2008 #16 Skrevet 29. februar 2008 Foretrekker heller å drikke champagnen fra musa
Amalie_85 Skrevet 29. februar 2008 #17 Skrevet 29. februar 2008 Tror jeg hadde blitt hysterisk. Kan aldri tenke meg at skoen tålte det så bra. Stakkars skoen Men ellers så hadde jeg vel heller ikke likt det så godt fordi jeg ikke liker føtter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå