Gå til innhold

En uke igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare en uke igjen for min del - og kommer nok ikke til å være mye i nærheten av en PC den siste uken. Så jeg vil bare ønske alle andre 10. mai-bruder lykke til! Krysser fingrene for bedre vær - håper dere alle får en fantastisk dag!

Skrevet

Vi skal også til alters den 10 Mai - det meste er under kontroll men jammen er det mange siste detaljer å huske på denne uken. Takker for lykkeønskningne og sender de videre til alle andre brudepar 10. Mai. De beste ønsker for dagen og fremtiden - og måtte værgudene spille litt på vår side denne dagen.

Skrevet

Dere får ha lykke til med den siste uken begge to. Sikkert masse å gjøre, men sørg for å få tid til å glede dere og kose dere også! Litt misunnelig på at det er deres tur mens jeg fortsatt har over et år igjen - men like glad på deres vegne uansett! :D

Skrevet

Lykke til! Det blir sikkert kjempe bra, enten sola skinner eller ikke. Dere får skrive i etterkant når intrykkene har fått lagt seg litt...

Gjest Angelique
Skrevet

Jeg skal også endelig i mitt eget bryllup 10. mai :kul:

Lykke til alle sammen!!

Gleder med suuupermye :blunke:

(PS: fant ut i går at jeg giftes "i synd". Er gravid :D og går inn i min 7 uke. Kanskje ikke beste timing, da formen er litt pjusk og manglende alkoholinntak skal forklares bort :hoho: . Hadde ikke trodd den skulle sitte på første forsøket, gitt..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...