Storm83 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hvordan er det med dere? Jeg har sexdrømmer nesten hver natt. I drømmen blir jeg extremt kåt, og det jeg opplever i drømmen er ofte sterkere enn slik det er i virkeligheten. Det går ikke bare i sex, men kyssing, roting,kosing, klemming, masse ta på og blikkontakt. Kroppskontakt i drømmen kjennes sååå utrolig bra. Mye bedre enn real life må jeg si. Jeg må legge til at jeg har bra sex med typen min, men han er mye borte på jobb i ukene, kanskje det har noe med saken å gjøre..? Uansett synes jeg det er digg med sexdrømmene mine. Smiler hele dagen jeg..
Envy Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Nja, hvis jeg er kåt når jeg skal sove (hvilket aldri skjer lenger etter at man gikk til anskaffelse av vibrator ) så hender det at jeg drømmer om en eller annen snæxy kar og meg selv i sånn halvveis sovende tilstand. men kan aldri huske faktisk å ha drømt noe sexuelt mens jeg har vært i dyp søvn..
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 jeg husker kanskje fem-seks stykker av dem i løpet av et år. skulle gjerne ha husket flere!!
Gjest *Ulla* Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Sjeldent jeg har seksuelt relaterte drømmer som jeg husker, et par ganger i året kanskje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå