Gå til innhold

Hvilket nr er det på denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å prøve denne kjolen på søndag, hos en privatperson. Men tenkte at jeg skulle høre om de hadde den her i byen som selger maggie... Når jeg ringte for å spørre om de hadde denne kjolen inne så måtte hun ha nr på kjolen,holdt ikke bare med navnet.

Noen som vet nr på kjolen?? kan ikke se jeg ser det står noen sted...

http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?pa...&style=A602

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk privat! Menre jeg fant nummeret, for kjolen sprat topp da søkte på den på google!

Skrevet

Såvidt jeg vet har Maggie kjolene jentenavn - ikke nr.

Mange butikker finner på egne navn eller nummer for at det skal bli vanskeligere for deg å prøve hos demogfinne den billig på nett etterpå....

Skrevet

Mange butikker finner på egne navn eller nummer for at det skal bli vanskeligere for deg å prøve hos demogfinne den billig på nett etterpå....

Maggie Sottero har både navn og nummer på sine kjoler!

Skrevet

Nei, dette stemmer ikke. Jeg har selv kjøpt en kjole fra Pronovias som overalt kun er presentert med navn (kataloger, internett osv), men på bestillingen heter kjolen min 020, ikke noe navn.

Dette gjelder ikke kun Pronovias, men de aller fleste merker som opererer med navn. På bestillingen fra den opprinnelige, ekte leverandøren, har kjolen kun et nummer.

Dette er ikke noe de finner på! Men hvorfor det er dobbelt opp, aner jeg ikke, det er bare sånn det er.

Skrevet

Har jeg aldri hørt om (men skal ikke påstå jeg vet alt heller :ler: )

Uansett bør da en butikk klare å finne ut om de har en kjole eller ikke uten dette nr. Stikk nedom og ta med deg bilde davel...

Skrevet

Rngte opp å spurte,ville vite pris siden jeg vurderer(vurderte) å kjøpe denne brukt...Men ho ba meg komme inn til butkken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...