Gjest Kira Skrevet 2. mai 2003 #1 Del Skrevet 2. mai 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=20743 :o Kommer vel mer an på mener nå jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. mai 2003 #2 Del Skrevet 2. mai 2003 Egentlig synes jeg at denne artikkelen var ganske bra jeg. 1. Det står svart på hvitt at jentungen gikk bort for å kose med en hund som sto bundet og at hunden var syk. Hun er ikke redd for hunder i dag! 2. Det er forklart at Schæfere biter flest fordi rasen er utbredt og populær. Helt naturlig! Forresten kommer vofsen min på en god annenplass :-? . En populær rase det også. Hvis jeg ikke tar heeelt feil, så havner Kira-vofsen på 3. plass og den er sikkert ikke like farlig som min, men nesten :blunke: . For å være helt ærlig så trodde jeg at tallene var høyere enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. mai 2003 #3 Del Skrevet 2. mai 2003 Jepp, Kira-vofsen på 3. plass. Er vel mer eieren sin skyld - ikke hunden. Synes det er flott av jenta å ha lyst på hund - tross det som skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 5. mai 2003 #4 Del Skrevet 5. mai 2003 Ja, det er vel ikke så rart at schäfere er høyt oppe på bite-statistikken, det er jo så mange av dem! Ofte er det fullt mulig å lese enhver form for statistikk som fanden leser bibelen... :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 5. mai 2003 #5 Del Skrevet 5. mai 2003 det er så mye humbug statistikk ute å går. er så lei av alle disse tallene, som ofte ikke stemmer engang. men kanskje disse gjør det, og da er det kanskje som de andre her sier, at schæferene er veldig utbredt. Iset:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mai 2003 #6 Del Skrevet 5. mai 2003 Scæfferen er desverre ikke d den engang var. Hvor har d blitt av min barndoms digre rolige og arrogante Schæffer???? Jo, totalt avlet bort av useriøse oppdrettere som har gjort den liten, nervøs og lunefull!!!!! Nå må du langt opp i Sverige for å få tak i den store, mørke Schæfferen med nerver av stål. synd d har blitt slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 5. mai 2003 #7 Del Skrevet 5. mai 2003 Så er det noe med det å lære ungene våre at hunder i bånd faktisk kan bite. Det er en uting syns jeg når voksne sammen med ungene går bort til og klapper vilt fremmende hunder utenfor butikker og lign. Mine barn har lært fra de var bitte små at dette er noe en ikke gjør. Og at det har gått inn forstod jeg da min tre åring gikk bort til en unge som sto og styrte med en hund som sto bundet utenfor butikken her ved oss. Da proklamerte hun høyt og tydelig. Hvis du blir bitt nå er det ingen som syns synd på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå