Gå til innhold

ørepropper som ikke faller ut under løping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har sikkert vært tråder om emnet før, men kanskje nye typer har kommet på markedet?

De jeg har prøvd er(sånne propper i øret):

-scull candy, grei nok når jeg fant riktig proppestørrelse, men litt for mye bass

-en fra sony, også grei nok

Begge er nå på halv tolv, dvs litt ødelagt, eller rotet bort en del eller to. Nå bruker jeg de som fulgte med ipoden, og de ramler ut med en gang.

Lyden er selvsagt viktig, men nesten enda viktigere at de holder seg på plass under løpeturen. Blir nemlig så SUR av å styre med de fordømte proppene.

Videoannonse
Annonse
Gjest hasselnøtt i.i.
Skrevet

Jeg bruker de som følgte med da jeg kjøpte telefonen, en sony ericsson walkmanphone. De er små og myke og puttes "helt inn" i øret. Har aldri falt ut. :)

Skrevet

Jeg har disse, og jeg er kjempefornøyd.

God lyd, og de sitter godt i øret.

De koster litt, da..

Skrevet
Jeg har disse, og jeg er kjempefornøyd.

God lyd, og de sitter godt i øret.

De koster litt, da..

Takk for svar begge to! Kanskje sønnen har noen tlf-propper liggende...

De du linket til fra Sony lignet på de jeg hadde, bare at jeg hadde hvite. Det jeg synes var litt dumt var de lange ledningene, dvs en kort og en lang. Men jeg skal stikke innom butikken i dag å sjekke prisen.

Tar i mot flere tips!

Skrevet
Jeg bruker de som følgte med da jeg kjøpte telefonen, en sony ericsson walkmanphone. De er små og myke og puttes "helt inn" i øret. Har aldri falt ut. :)

Jeg bruker også de jeg fikk med min SE, men har også hatt problemer med at de faller ut. Løsningen min ble veldig primitiv: Jeg bruker et pannebånd som jeg drar et stykke over ørene. Da sitter de greit nok :)

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har eit par frå...vent litt (leite, romstere)...Philips med slik bøyle rundt øyrane. Eg trur eg har misdanna øyrane eller noko slikt, for eg MÅ ha ein slik bøyle for at dei ikkje skal ramle ut. Men dei fungerer bra, altså. Lyden er vel ok, men eg peser så fælt nå eg spring at det ikkje er så viktig for meg! :)

Skrevet
Eg har eit par frå...vent litt (leite, romstere)...Philips med slik bøyle rundt øyrane. Eg trur eg har misdanna øyrane eller noko slikt, for eg MÅ ha ein slik bøyle for at dei ikkje skal ramle ut. Men dei fungerer bra, altså. Lyden er vel ok, men eg peser så fælt nå eg spring at det ikkje er så viktig for meg! :)

Hehe! Ja, det gjør nok jeg også! I dag gikk det i hundre på mølla; hadde lasta inn masse bra musikk, og kjøpte de proppene som Minien tipset om. Herremin for en forskjell det er å løpe med og uten musikk!!

Forøvrig var det de samme Sonyproppene jeg hadde kjøpt før. Må være flink å passe på de nå da!!

Skrevet
Jeg bruker også de jeg fikk med min SE, men har også hatt problemer med at de faller ut. Løsningen min ble veldig primitiv: Jeg bruker et pannebånd som jeg drar et stykke over ørene. Da sitter de greit nok :)

Dette gjør jeg også! Tenk, jeg trodde jeg var den eneste som måtte ty til denne løsningen. Jeg irriterer meg grønn over ørepropper som faller ut. Jeg har vurdert å skaffe meg sånne bøyleørepropper, den må i hvert fall holde seg på plass.

Skrevet

Jeg bruker proppene som hører til telefonen, slike som "snurres" rundt øret( følger med Nokias Sportstelefon...) sitter som støpt under løping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...