Kreps Skrevet 2. mai 2003 #1 Del Skrevet 2. mai 2003 Fant dette i en lokalavis, hadde litt lyst til og dele det med dere: Desverre blir jeg nødt til å slette diktet, siden det er usikkert med hensyn til kopiretten her. Best å være på den sikre siden, siden KG risikerer bøter om noen påberoper seg kopirett.. www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Sangtekster og annet materiale med kopirett (Kopinor.no) Hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. mai 2003 #2 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg tror på Gud. Og på det gode i menneskene. Og på menneskets frie vilje og mulighet til selv å velge bort det gode. Eller til det motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #3 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg tror på Gud. Og på det gode i menneskene. Og på menneskets frie vilje og mulighet til selv å velge bort det gode. Eller til det motsatte. Jo men dette er jo mulig UTEN å tro på Gud da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 4. mai 2003 #4 Del Skrevet 4. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 4. mai 2003 #5 Del Skrevet 4. mai 2003 Synes det diktet var godt, Kreps. Litt trist og godt på en gang. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #6 Del Skrevet 4. mai 2003 Mulig å tro på Gud UTEN å tro på Gud? Lesekurs neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. mai 2003 #7 Del Skrevet 4. mai 2003 Jo men dette er jo mulig UTEN å tro på Gud da. Hæ? Jeg tror liksom på begge deler, jeg da, hvis det er OK... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå