Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2003 #1 Skrevet 2. mai 2003 Hvordan rengjør man en dildo? Har hatt en hvit en stund - men den ble helt gul og ekkel...
NonJuan Skrevet 3. mai 2003 #3 Skrevet 3. mai 2003 Hei Gjest! Vel jeg kan fortelle deg at dette er noe muligens mange gjør feil... vasker den med vanlig håndsåpe eller lignende. Har selv gjort det, men etter å ha lest et eller annet sted at dette kan forårsake infeksjoner i kvinnens kjede... har jeg bråstoppet med dette! Dette kan du gjøre... bruke... Dr.Greve intimsåpe Asan Lactacyd...(erdetikkesånndedtskrivesdah?) Dette har vi brukt og ikke fått noe problemer i ettertid. Lykke til
Gjest anetteeriksmoen Skrevet 3. mai 2003 #5 Skrevet 3. mai 2003 Gå på kondomeriet og kjøp invit rensemiddel. den er bakterie-drepende og er spesielt for rensing av dildo. ps. du kan også bruke den etter barbering. smør på. det svir! men går fort over. tørk av. da forhindrer du disse røde flekkene og kvise-lignende nuppene. nå som bikini-sesongen nærmer seg
Kalas Skrevet 3. mai 2003 #6 Skrevet 3. mai 2003 Jeg vasker med varmt vann og mild såpe. Funker fint for meg. NonJuan: Utrolig bra nick!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå