Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hadde det vært greit for deg om mannen din satt og flørtet med andre damer på internett? Jeg mener da at det er noe som mangler i forholdet vårt som får ham til å gjøre dette. Noen som er enige/uenige?
Gjest Bond Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er enig at det må da være noe som mangler for ham, eller at han bare forstår ikke at det ikke er greit. Og for min del - nei det hadde ikke vært greit.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Og et annet spørsmål, hva kan jeg gjøre for at han skal slutte med dette før det er for sent. Er jo veldig glad i ham, så jeg orker bare ikke tanken på at han sitter og flørter med andre.
Gjest Bond Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Først det som er åpenbart - har du snakket med HAM om dette? Ikke mase, ikke lage krangel, men bare snakke - spørre hvorfor han gjør det og si at du helst ikke liker dette, og hvordan kunne dere komme over dette.
Cienna Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Å flørte bevisst med noen på internett(vil tro det er samme personen(e) hver gang, spiller egentlig ikke noen rolle) ville jeg tatt som en direkte fornærmelse mot meg- En ting er å være på byen og smil litt ekstra, og gjerne prate, men noe mer kontakt enn det med fremmede jenter er helt uaktuelt! Begynner han å følge opp en tilfeldig flørt, da er det skrittet til noe mer i mine øyne... Så jeg hadde sagt: "Kjære...enten stopper du med nettflørten, eller så er det slutt mellom oss...." Enkelt og greit....
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Å flørte bevisst med noen på internett(vil tro det er samme personen(e) hver gang, spiller egentlig ikke noen rolle) ville jeg tatt som en direkte fornærmelse mot meg- En ting er å være på byen og smil litt ekstra, og gjerne prate, men noe mer kontakt enn det med fremmede jenter er helt uaktuelt! Begynner han å følge opp en tilfeldig flørt, da er det skrittet til noe mer i mine øyne... Så jeg hadde sagt: "Kjære...enten stopper du med nettflørten, eller så er det slutt mellom oss...." Enkelt og greit.... 100% enig!!
Dragonstone Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 eg hadde ikke likt det nei... men tror menn flest ikke ser så alvorlig på det som damer gjør... er ikke sikkert han mener noe med det,men om det plager deg så mye,så bør du nok si det til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå