Gjest Kira Skrevet 2. mai 2003 #1 Skrevet 2. mai 2003 Jeg prøver meg her. Nå er jeg fly forbanna på denne PC-en. Hvorfor i all verden skrur den seg plutselig av? Og vil ikke på igjen? Jeg er sikker på at den skrudde seg av tre ganger på et kvarter i sted! :x Hva som egentlig er gale med den? :oops:
Gjest Kira Skrevet 2. mai 2003 #3 Skrevet 2. mai 2003 Kanskje noen komponenter som er kaputt... Sier meg egentlig nada. Men den "hovedledningen" til maskinen, ja den som sitter øverst. (nei, jeg er ikke noe datageni :oops:) må jeg ta ut, og sette inn igjen, teste og det funker, og ta ut igjen, og inn. Hmm, begynner å høre ut som noe, men ja. Slik er det.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2003 #4 Skrevet 2. mai 2003 I følge min kjære er det mest sannsynlig at det enten er strømforsyninga som er gåen, ei vifte som er gåen (da kan maskina slå seg av hvis temperaturen i kassa blir for høy) eller ujevn spenning i kontakten. Men det kan jo også være noe helt annet...
Gjest Kira Skrevet 2. mai 2003 #5 Skrevet 2. mai 2003 Jeg får få min kjære datamann opp hit i en av dagene. Det som er så rart er at den kan stå på en uke, så restarter jeg. Så skrur den seg av igjen etter et par timer.
jordbær Skrevet 3. mai 2003 #6 Skrevet 3. mai 2003 Kira: Skal jeg og Jordbærmannen stikke innom og se på PCen din?
Gjest Kira Skrevet 4. mai 2003 #7 Skrevet 4. mai 2003 Kira: Skal jeg og Jordbærmannen stikke innom og se på PCen din? Alt har ordnet seg, datafyren som var her skiftet viften, var noe som var knekt på den (?). Men ellers takk.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #8 Skrevet 4. mai 2003 Da var jo ikke fjerndiagnosen så verst da. Fint at det ordnet seg
jordbær Skrevet 4. mai 2003 #10 Skrevet 4. mai 2003 Alt har ordnet seg, datafyren som var her skiftet viften, var noe som var knekt på den (?). Men ellers takk. Flottings
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå