Gå til innhold

Hvit applåd kjøkken og eik benkeplate fra IKEA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen andre som har Applåd hvit innredning fra Ikea og eik benkeplate? Hvilken farge har dere på veggen og hva med fliser? Jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg jeg. Noen som har noen fine bilder kanskje??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

Er det noen andre som har Applåd hvit innredning fra Ikea og eik benkeplate? Hvilken farge har dere på veggen og hva med fliser? Jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg jeg. Noen som har noen fine bilder kanskje??

Hva med noen fine, blanke 10 x 10 fliser,hvite,mellom kjøkken og benkeplate. Eller 10x20 hvite med fasett lagt i mursteinsmønster. Har desverre ingen bilder. På veggen kan det bli fint med sandsten eller lys antikk malt på beverpanel plater. Bare et forslag..

Skrevet
Hva med noen fine, blanke 10 x 10 fliser,hvite,mellom kjøkken og benkeplate. Eller 10x20 hvite med fasett lagt i mursteinsmønster. Har desverre ingen bilder. På veggen kan det bli fint med sandsten eller lys antikk malt på beverpanel plater. Bare et forslag..

Hei og takk for tips :-) Det som er litt vanskelig er at kjøkkeninnredningen ikke er 100% hvit. Derfor er jeg redd for at om jeg ikke finner rett hvitfarge til flisene så vil kjøkkeninnredningen framstå som gul. Jeg har tatt med utallige hvite flisprøver men finner ingen som passer helt. Hmm, vanskelig det her

Skrevet

Finnes en flis hos noen Norflis butikker som heter Pogemon eller noe i den dur..

10x10, blank og i en eggehvit farge. Kjempe fin flis. Eller Botticini Beige, som er en litt røffere med litt mer farge i. Kan stå godt til benkeplaten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...