Gå til innhold

Mannen min leggeer seg aldri før meg.

Anbefalte innlegg

Gjest scwarze katze
Skrevet

Er det flere her som har ektemenn som sitter oppe om natta? Min kommer sjelden og aldri og legger seg samtidig med meg. Jeg legger meg ikke spesielt tidlig, mellom 23 og 01. Hvis han en sjelden gang legger seg samtidig med meg, drøyer han det alltid slik at han kommer noen minutter senere enn jeg. Da er senga blitt varm og god.

Jeg hater å legge meg alene og etter 15 år med kald, tom seng har jeg begynt å bli sur. Likevel så klager han på at jeg hufser han vekk når han endelig kommer til sengs. Da har jeg ligget alene og frosset i timer og liker ikke å bli vekket.

Noen som har forslag til hva jeg kan gjoere med dette

Videoannonse
Annonse
Gjest Veronica Mars
Skrevet

Skaff deg en varmeflaske, og la mannen din legge seg når han er trøtt.

Gjest StockDama
Skrevet (endret)
Skaff deg en varmeflaske, og la mannen din legge seg når han er trøtt.

jupp, eller legg deg når han skal legge seg.

Endret av StockDama
Skrevet

Fins det ikke slike elektriske tepper du kan ha i senga som gir varme? Da slipper du å fryse.

Skrevet

Skaff deg jobb som nattevakt! (Eller kanskje du allerede har en? ;) )

Skrevet

Støtter forslag om varmeflasker og varmeteppe.

Har du ikke noen av delene i hus, tar du bare varmt vann på brusflasker og trer en sokk utenpå.

Det gjør jeg når mannen er borte:)

Skrevet

Kjøp en varmeflaske på apoteket. Koster 100 kroner. Funker kjempebra.

Samboeren min legger seg også sent. Han liker å ha litt tid for seg selv, tror jeg. Jeg har alltid respektert det. Tror han hadde blitt sur hvis jeg maste om at han måtte legge seg når jeg legger meg.

Skrevet

Problemet hans er at han sitter opp om natta, har liksom satt seg fast foran tv'n og er sur og dautrøtt om morgenen! Når han kommer og legger seg (etter at jeg er i min dypeste søvn) vil han ha oppmerksomhet og sex. Jeg fikser ikke å våke om natta og synes vi heller kan gå litt tidligere til sengs og få med oss kosen da. Jeg har nyttesløst prøvd å forklare ham dette i mange år, men nå er jeg sur og lei.

Tror jeg kjøper meg en diger hund, eller drar en annen mann oppi senga mi.

Skrevet

Herrejemini. Du får dumpe ham da vettu. Finne deg annen, som liker å legge seg tidlig.

Skrevet

Varmeflaske.

Og ullteppe på vinteren.

Jeg legger meg alltid først, men mannen er rett etter meg somregel, altså han går på badet når jeg er ferdig der. Er det riktig iskaldt kan jeg be ham varme senga mens jeg er på badet, men jeg hr virkelgi ikke sett det som noe problem at han legger seg 5 minutter etter meg... jeg går på badet, mens han slår av pc'n, tv'n og slukker lys og låser døra. Så går han på badet når jeg er ferdig og rusler på badet.

Derimot det at han stadig kommer mange timer senere (når du allerede er oppe såpass sent som du sier du er, så blir det jo ikke mange nok timers søvn, så han er trøtt om morgenen, og DET er jo heller et problem å ta tak i, enn at du har lagt kald og varmet opp din side av senga i to minutter?

Skrevet (endret)

Jeg legger meg også bestandig før samboer`n min, men jeg ser ikke på det som et problem. Senga er god og varm når han kommer å legger seg (som oftes en halv time etter meg). Da kommer han smygende under dyna mi og sier at han er heldig som har en så god og varm kjærest :fnise:

Endret av kospia
Skrevet
Problemet hans er at han sitter opp om natta, har liksom satt seg fast foran tv'n og er sur og dautrøtt om morgenen! Når han kommer og legger seg (etter at jeg er i min dypeste søvn) vil han ha oppmerksomhet og sex. Jeg fikser ikke å våke om natta og synes vi heller kan gå litt tidligere til sengs og få med oss kosen da. Jeg har nyttesløst prøvd å forklare ham dette i mange år, men nå er jeg sur og lei.

Tror jeg kjøper meg en diger hund, eller drar en annen mann oppi senga mi.

Jeg synes ikke han skal vekke deg når du har sovnet. Vil han ha sex får han legge seg samtidig med deg eller dere får ha sex på andre tider av døgnet når dere begge er våkne. Dette har jeg full forståelse for.

Hund i senga er koselig :)

Skrevet

Kjøpt deg varmeteppe som du slår på når du går på badet - da er senga god og varm når du legger deg.

Skrevet

Hva med å skru opp varmetemperaturen på soverommet?

Skrevet
Jeg synes ikke han skal vekke deg når du har sovnet.

Min mann vekker meg alltid om jeg har sovnet. Ikke for å ha sex da, det skjer når jeg er våken, men han vekker meg. Ikke med vilje, men jeg våkner når han tar i døra, jeg kan rett og slett ikke sove når noen kommer inn på soverommet mitt, da våkner jeg. Men sovner lett igjen da, så det er ikke noe problem.

Men seriøst, er det noen som sover så dypt at det kan komme et mennekse inn og legge seg oppi senga deres, uten at de våkner? Det er en tanke jeg ikke hadde likt...

Skrevet (endret)

hrmf..hvis jeg først har sovnet, så legger jeg ikke merke til at samboeren kommer etter.. Burde jeg være bekymret? : P

Endret av foolish
Skrevet
Men seriøst, er det noen som sover så dypt at det kan komme et mennekse inn og legge seg oppi senga deres, uten at de våkner? Det er en tanke jeg ikke hadde likt...

Jeg gjør ikke det i hvert fall, men kan hende jeg ikke hadde våknet om han ikke hadde krøpet inntill meg. Jeg aner ikke.

Skrevet

Sikkert ikke, jeg er bare sånn at jeg ikke sover så tungt, og altså personlig ikke ville likt tanken på at det var noen i senga mi uten at jeg visste om det.

Ikke at faren er så stor for at det skulle komme en fremmed, men altså, jeg våkner når noen tar i døra. Min mann våkner jo når jeg sniker meg ut av senga (akkurat som om blæra mi ikke takler like mye for tida, så jeg sniker meg en tur på badet på morgenkvisten av og til) så sånnsett er vi vel "like gode" begge to.

Skrevet
Men seriøst, er det noen som sover så dypt at det kan komme et mennekse inn og legge seg oppi senga deres, uten at de våkner?

Jepp. Jeg våkner ikke når mannen kommer og legger seg - da sover jeg stort sett søtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...