Gå til innhold

menn og renslighet

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å ta det opp med samboeren min, men han er ikke renslig nok, spesielt ikke nedentil. Han dusjer ofte nok, det er ikke det, men han vasker seg ikke ordentlig! Føler ikke selv jeg er trygg nok på "hvordan" til at jeg tør å ta "saken" i egne hender heller. Har ikke lyst til at han skal bli flau eller å såre han, jeg vet han vil ta seg nær av det om jeg snakker med han om det.

Help anyone? :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dusj sammen med ham da vel!

Ta saken i egne hender bokstavelig talt, og kommenter kroppen hans i positive vendinger etterpå?

Gjest Vega
Skrevet

Enig med Revetispa her.

Ta saken i egne hender! :ler:

Gjest Missuganda
Skrevet

Nei, vet du hva. Har han ikke lært seg til nå å vaske seg til nå, så får han da pinadø lære seg det uten at du skal vaske han. Gi han besked på en fin måte.

Gjest Kinga
Skrevet

Jeg hadde sagt det til han. Sagt at han ikke luktet/smakte godt. Eller at jeg fant rester av diverse under forhuden og det ikke var noe særlig.

Hvis han ble såret: Er det ikke i hans egen interesse å lukte og smake godt? Kan tenke meg at han jo gjerne vil være ren for deg (og seg selv). Du vil jo han det beste (og deg selv forsåvidt). Det må jo være mer sårende om du går rundt og vemmes pga. dårlig vask? Han må vel merke det på deg på en eller annen måte?

Tenk deg selv om du hadde dårlig ånde. Var det ikke bedre noen i nær omgangskrets sa noe til deg på en ok måte, istedet for å ikke komme nær deg eller ikke orke prate med deg fordi du luktet dårlig? Du vet jo selv at om noen som er glad i deg sier sånt, så vil de ditt eget beste!

Forøvrig er det endel mennesker som har dårlig kroppslukt og sekreter fra kroppen selv om de er rene. Å drikke mye vann hjelper. Likeså er peppermyntete rensende for kroppen og gir god kroppslukt.

Kjøp en dusjsepe og intimsepe til han. Gjerne en svamp eller kroppsskrubb også. Bli med i dusjen, skrubb og vask han fra topp til tå. Nedentil er det bare å dra forhuden forsiktig tilbake og såpe inn litt. Deilig det!

Tette underbukser og klær gir svette og mye hudrester og sekreter som legger seg overalt. Riktige klær i pustende stoff og god klesvask gjør også sitt til å hjelpe.

Mange mener kroppsbarbering hjelper på hygienen, men det er vel en skikkelig brannfakkel å bringe inn i denne tråden - men det kan jo kanskje være verdt å tipse gemalen om. Rævskjegg med dangelbær er i alle fall ikke noe særlig :ler: (håper det ikke er så ille da).

Når han er skikkelig ren, får du gi han en real blowjob. Kommer sikkert til å vaske seg bedre neste gang da....

Vibeke

Gjest Vega
Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Rævskjegg med dangelbær!!! Den tok kaka!

Men Vibeke hadde gode forslag - intimsepe er jo i seg selv et hint...

Skrevet

Mange mener kroppsbarbering hjelper på hygienen,  

Vibeke

Etter hva jeg har lest, har barbering motsatt effekt. Når man fjernr kjønnshår f eks vil tøyet ligge tettere på huden enn om det er hår. Kjønnshårene gjør at det dannes et luftlag mellom tekstiler og hud og det er gunstig. En annen ting er at noen synes det ser mer renslig og delikat ut.

Gjest sexysadie
Skrevet

Menn må i dusjen hver dag for å si d sånn.

Hvis ikke vil d bare lukte hest av dem.... :evil:

Gjest Kinga
Skrevet

Etter hva jeg har lest, har barbering motsatt effekt. Når man fjernr kjønnshår f eks vil tøyet ligge tettere på huden enn om det er hår. Kjønnshårene gjør at det dannes et luftlag mellom tekstiler og hud og det er gunstig. En annen ting er at noen synes det ser mer renslig og delikat ut.

Tja, det er vel noe i dette med luftlag og sånt etter hva jeg har lest også. Og dette er jo èn av de tingene som mange ganger er grunnen til at folk ikke enes om hygieneaspekteret ved barbering.

Men: Om man har skitne hår (her var det snakk om en som ikke vasket seg godt nok, ikke sant) som sørger for aldri så mye luftlag rundt kroppen, er man like langt, eller enda kortere, for å si det sånn

Ergo: Null/lite hår og luftige klær kan være gunstig. Jeg sier ikke at det skal være sånn, men det kan jo være verdt å tenke på/tipse om. Selv om god vask i seg selv skulle være nok (men det er jo nettopp det som er problemet her - at vasken ikke er god nok).

Bare for å ha sagt det: Hår på kroppen i seg selv har ingenting med å være urenslig å gjøre.

Oki. Barberingsdebatter flommer dette forumet allerede over av. Meningen var ikke å starte enda en.

Vibeke

• 4 år senere...
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hår lukter mer. Dess mer hår under armene dess mer lukt setter seg i hårene og dess vanskeligere å få bort. Hadde en type engang med mye hår under armene. Vanskeligere å få bort lukt som satte segi hårene. Han barberte bort litt, og beholdt noe, og da ble det mye enklere å holde rent ;)

Men jeg ville ha blitt med han i dusjen og vasket han med intimsåpe for menn ;) Dratt forhuden tilbake og vasket han ;) Og vasket han godt i rumpen og, og etterpå si at du liker nyvaskede menn ;)

Ta en blowjob på han etterpå så skjønner han hvor glad du er i nyvaskede menn ;)

Gjest veldig utlogget
Skrevet
Dusj sammen med ham da vel!

Ta saken i egne hender bokstavelig talt, og kommenter kroppen hans i positive vendinger etterpå?

Enig!

Skrevet
Hår lukter mer. Dess mer hår under armene dess mer lukt setter seg i hårene og dess vanskeligere å få bort. Hadde en type engang med mye hår under armene. Vanskeligere å få bort lukt som satte segi hårene. Han barberte bort litt, og beholdt noe, og da ble det mye enklere å holde rent ;)

Men jeg ville ha blitt med han i dusjen og vasket han med intimsåpe for menn ;) Dratt forhuden tilbake og vasket han ;) Og vasket han godt i rumpen og, og etterpå si at du liker nyvaskede menn ;)

Ta en blowjob på han etterpå så skjønner han hvor glad du er i nyvaskede menn ;)

Dette hadde nå jeg skjønt veldig godt da!

:ler:

Skrevet

Hm, vanskelig sak. Ikke så enkelt å få tydelig fram for ham at det ikke er dusjehyppigheten som er problemet, men at vasken er slurvete.

Hva med å ta initiativ til en blow job etter at han har vært i dusjen en dag, og så like før du begynner på skikkelig si til ham at "Kan ikke du å gå og vaske <valgfritt kjælenavn på utstyret> litt, så skal jeg suge deg etterpå?" Kanskje han da skjønner at det ikke hjelper å være nydusjet, han må være ren også. Bare en idé?

Selv putter jeg ikke noe i munnen som ikke har blitt vasket de siste 24 timer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...