Gjest Gutt15 Skrevet 29. mars 2008 #21 Skrevet 29. mars 2008 Huff, nå får jeg helt vondt i hjertet mitt, jeg. Stakkars gutt. Penisen din er ikke for liten. Du er ikke engang utvokst ennå. Og om du og jenta di er glad i hverandre og har lyst til å ligge med hverandre, så er det kjemien mellom dere to som er det utslagsgivenende for begges nytelse. Ikke hvorvidt du kunne hatt større penis eller ikke. Du må regne med at det tar en stund før dere begge har fullt utbytte av sexen. Hun kommer sannsynligvis ikke til å få orgasme på lenge, for det tar tid for mange jenter å bli så avslappet og sikre på seg selv at de tør å slippe seg helt løs. Eksen min og jeg ble sammen da jeg var 13 og han 16. Vi hadde sex, og han var min første. Jeg kan love deg at det siste jeg hadde i tankene mine var størrelsen hans. Han var normalt utrustet for en 16-åring, og penisen hans fungerte helt supert for meg. Det er ikke hvordan man bruker selve penisen, det er hvordan man bruker hele kroppen. Om jeg skal gi deg et råd så er det å ikke begynne med inn-og-ut-kaninjukking når du har kommet inn i henne. Dere må finne en naturlig rytme og bevege dere sammen. Du kan eksperimentere med hvor langt oppå henne du skal ligge, i misjonærstillingen, for vinkelen på penis kan skape forskjellige typer friksjoner på forskjellige steder både i og utenpå skjeden hennes. Bruk masse tid og kos dere, og ikke tenk på størrelsen din! Prestasjonsangst har ødelagt for hele førsegangsopplevelsen for veldig mange. EN ting til som jeg kom på. Om du har venninner som snakker nedsettende om penisene til de guttene de har ligget med så skal du le av dem. De har virkelig ikke forstått greia. Antageligvis er de skikkelig "shallow" og dårlige ligg i tillegg. Tro meg. Jeg snakker av erfaring. Stille vann har dypest grunn. ;-) Kos deg med kjæresten din. Vær naken med henne og føl og ta på og smak på og vær sammen. Ikke ta dere selv så høytidelig, men le når det skjer komiske ting, og snakk med hverandre om hva som føles bra ut og hva som kanskje ikke føles like greit. Tusen takk for svar Jeg skal ihvertfall gjøre alt jeg kan for at hun skal ha det godt, altså beføle og kysse hele kroppen hennes, kose med henne, stimulere klitoris, osv:) Jenter i 15 års alderen er nok ganske opptatt av å diskutere penis og størrelse ja, sånn er det bare. Med årene betyr det midre... Men det er jo slik med individer når de er unge, de er nysgjerrige på det motsatte kjønn. Du er vel opptatt av pupper du også? Og du legger vel merke til ulike puppestørrelser?? Mulig dte kan sammenlignes med det ;D Ok =( Ville kanskje trodd det var omvendt, det med årene. Altså, en ung trang jente som er jomfru trenger vel ikke en like stor penis som en 25 år gammel kvinne som har hatt en god del sexpartnere og ONS ? Men hvordan snakker de om det ? Noen forteller om noen som har stor, og så diskuterer de hvor digg det er i forhold til liten, hvor mye mer de tenner på det.. ? Er sånt jeg har fått inntrykk av. F.eks hun venninen jeg fortalte om i første posten, hun fikk bilde av penisen til en som gikk i klassen min. Hun sa den var utrolig liten, og da viste hun den til to av venninene sine, og de lo godt av det alle sammen =/ Så da frykter jeg virkelig for hvor mye kjæresten min forteller til venninene sine. (Litt off-topic det her da...) Jenter forteller hverandre tydligvis alt, og derfor forteller jeg ikke kjæresten min noe private ting. Det er ihvertfall sårt, for jeg vil jo betro meg til kjæresten min, å fortelle henne ting, men ikke hvis hun bare forteller det til vennene sine med en gang. Men vet ikke helt hva hun gjør, for de beste venninene hennes fant ikke ut at hun hadde runka meg og at jeg hadde slikka henne før JEG fortalte det til dem. Jeg lurer sånn på hva jenter på 15-16 år snakker med hverandre om, når de er alene... Det nærmeste jeg har kommet å finne ut hva hun synes om str min, var for noen måneder siden. Jeg var på fest, ble full for første gang, og følte for å skryte av str min. Men, la litt på... 18cm i lengde, 13 i omkrets. Det fortalte jeg til ca. alle på festen, men det var egentlig mest gøy. Virker som folk tror på det, og det er ikke meg i mot. Uansett, vi spøker om det meste, og når vi snakket om denne kvelden så sa jeg : "Lurer på hvorfor jeg sa akkurat 18 i lengde og sånn jeg.. " Og da sa hun " Å ? Er det ikke sant ? " ..og dette var etter at hun hadde ronket meg. Så enten sa hun dette fordi hun skulle late som hun trodde på at jeg hadde så stor kuk, eller så har hun tidenes dårligste øyemål. Så sa jeg ( spøkefult) "ble du skuffet nå ?" , og hun utbrøt " NEI ! hva tror du om meg ? " og så sånn rart på meg. Hele greia var jo bare komisk, det var jo ingen seriøs samtale...men begynte jo å lure til på hva hun mente med det. Har uansett disse forferdelige tankene i hodet mitt om at hun kanskje har hørt i vennegjengen sin om noen vi kjenner som har stor kuk, også fantaserer hun om den, skulle ønske jeg hadde så stor, og denslags. Blir helt gal av å tenke på det ! Har ikke gått en eneste dag de siste årene uten at jeg har tenkt på størrelsen min, i mer eller minde grad.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #22 Skrevet 29. mars 2008 Jenter forteller hverandre tydligvis alt, og derfor forteller jeg ikke kjæresten min noe private ting. Det er ihvertfall sårt, for jeg vil jo betro meg til kjæresten min, å fortelle henne ting, men ikke hvis hun bare forteller det til vennene sine med en gang. Men vet ikke helt hva hun gjør, for de beste venninene hennes fant ikke ut at hun hadde runka meg og at jeg hadde slikka henne før JEG fortalte det til dem. Finnes det noen logikk her?
Gjest Gutt92 Skrevet 29. mars 2008 #23 Skrevet 29. mars 2008 Finnes det noen logikk her? Nei.Overhodet ikke. Men vet jo ikke hva hun forteller dem, kan godt hende hun forteller mange andre mer private ting. jeg er altså trådstarter, har bare bestemt meg for å lage bruker nå =)
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #24 Skrevet 29. mars 2008 Nei.Overhodet ikke. Men vet jo ikke hva hun forteller dem, kan godt hende hun forteller mange andre mer private ting. Det går vel ikke an å få det stort mer privat enn de tingene du fortalte?
Gjest Gutt92 Skrevet 29. mars 2008 #25 Skrevet 29. mars 2008 Det går vel ikke an å få det stort mer privat enn de tingene du fortalte? Altså, er jo ikke så farlig om hun sier at jeg har slikka henne f.eks. Problemet kommer hvis hun begynner å fortelle i detalj hvordan det var, hva som var bra, og hvis jeg gjorde noe feil så forteller hun det og de ler av det sammen. Men det at venninene vet at jeg har slikket henne, gjør meg ingenting.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #26 Skrevet 29. mars 2008 Altså, er jo ikke så farlig om hun sier at jeg har slikka henne f.eks. Problemet kommer hvis hun begynner å fortelle i detalj hvordan det var, hva som var bra, og hvis jeg gjorde noe feil så forteller hun det og de ler av det sammen. Men det at venninene vet at jeg har slikket henne, gjør meg ingenting. Nei det er jo tydelig, siden det var du som fortalte dem det?
Gjest Gutt92 Skrevet 30. mars 2008 #28 Skrevet 30. mars 2008 Nei det er jo tydelig, siden det var du som fortalte dem det? Nei, men det har jeg aldri sagt at er noe farlig heller, og det synes ikke hun heller. Det er jo ikke noe detaljert, og hvorfor skulle man holde det hemmelig ? Var heller ikke meningen å fortelle dem det, for jeg var helt sikker på at de visste det fra før av. Uansett, det her var veldig off-topic.
Gjest Gutt92 Skrevet 30. mars 2008 #29 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er på din alder, og kjæresten min sin penis er på samme størrelse som din! Jeg syntes ikke den er liten i det heletatt, og er mer en godt nok fornøyd. De første gangene er man trang, så da er alt mer enn stort nok uansett Diskuterer ikke størrelsen med venninnene mine, har heller aldri fått spørsmål om det, så tror ikke du trenger å bekymre deg Takk for svar:) Føler meg litt beroliget når jeg leser sånne ting, hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå