Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #21 Skrevet 28. februar 2008 Du liker ikke å suge han,hva om han ikke vil kose med puppene dine, er det greit eller....
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. februar 2008 #22 Skrevet 28. februar 2008 Om han synes det er viktig å bli sugd så bør du finne en som ikke er så nøye på det. Oralsex er jo endel av sexlivet hos de fleste
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #23 Skrevet 28. februar 2008 Du liker ikke å suge han,hva om han ikke vil kose med puppene dine, er det greit eller.... Nå er det ganske stor forskjell på å ha tissen til noen i munnen, og det å ta med handa på en kroppsdel! Det er mange som ikke synes det er så delikat med oralsex. Selv har jeg ingen problemer med det, men for min samboer er det helt uaktuelt å "gå ned på" meg. Han synes slikt er ekkelt, og han sier flere ganger at han synes det er rart at jeg så gjerne suger ham, og undrer seg over hvordan jeg får meg til å gjøre det. Det er også uaktuelt å kysse meg på en stund etter jeg har sugd ham, det synes han også er ekkelt. Det jeg ville si med dette, var at det går helt fint an å leve i et forhold der den ene gir oralsex og den andre ikke. Så lenge sexen ellers er grei, og det ikke gjenspeiler en lignende skjevhet på andre områder (en person som bare mottar og ikke vil gi, el.l.).
victor78 Skrevet 28. februar 2008 #24 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har i en annen tråd spurt om tips til hvordan jeg skal få kona til å suge meg. At jeg faktisk har vært gift med henne i flere år viser vel at dette er noe jeg prøver leve med. Selvsagt skal man ikke gjøre noe man ikke vil, men det kan likevel være på sin plass å undre seg litt overfor hvorfor man ikke vil? Å suge sin rene og pene faste partner representerer ingen risiko på noe som helst vis. "Jammen, han tisser jo ut av den". Ja, og jeg kaster opp gjennom munnen også. Men man vasker seg jo! Jeg forbeholder meg retten til å ikke fatte og begripe hva som er ekkelt med å suge, og jeg kommer til å prøve å endre hennes holdning til det.
FantasDick Skrevet 28. februar 2008 #25 Skrevet 28. februar 2008 Jeg suger ikke - dels for at jeg ikke får det til, og dels fordi jeg ikke synes det er så delikat. Jeg har aldri hatt problemer med dette, og har hatt flere flotte forhold. Mine partnere (utenom èn) har alltid slikket meg - helt greit, da jeg er glad i å bli slikket, og de har gjort det av fri vilje. Min nåværende partner synes ikke det er så big deal å bli sugd, så her er det bare jeg som får oralsex. Jeg prøver selvsagt av og til for å være ekstra snill med han, og vi har det fint. Finn en mann som ikke er så nøye på det.
Gjest kalle konfekt Skrevet 28. februar 2008 #26 Skrevet 28. februar 2008 Jeg synes det er HELT UFORSTÅELIG at en person som påstår at hun liker sex, ikke liker oralsex. Jeg har vært sammen med mange kvinner i mitt liv, og jeg vil påstå at de aller fleste (95%) liker å suge en manns penis. De kvinner som ikke liker det, er dårlige i senga.
FantasDick Skrevet 28. februar 2008 #27 Skrevet 28. februar 2008 De kvinner som ikke liker det, er dårlige i senga. Lol. Jeg er best i verden, såeh.. :D
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #28 Skrevet 28. februar 2008 Nå er det ganske stor forskjell på å ha tissen til noen i munnen, og det å ta med handa på en kroppsdel! Jeg hater å fortelle deg dette. Men tissen er en kroppsdel
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. februar 2008 #29 Skrevet 28. februar 2008 Personlig synes jeg ikke at oppkastreflekser er så veldig sexy, derfor forbeholder jeg meg retten til å ikke suge. For all del, jeg gjorde det tidligere men det ga meg altså intet annet enn brekninger. Og jeg er liksom ikke så interessert i sex som gjør at jeg kaster opp.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #30 Skrevet 28. februar 2008 Jeg hater å fortelle deg dette. Men tissen er en kroppsdel Åh, nå lærte jeg noe nytt her ja. (Eh... kan du ikke lese? "Ha tissen til noen i munnen" - "ta med handa på en kroppsdel" - er det vanskelig å forstå at noen kan synes at dette er to ganske forskjellige ting?)
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #31 Skrevet 28. februar 2008 Åh, nå lærte jeg noe nytt her ja. (Eh... kan du ikke lese? "Ha tissen til noen i munnen" - "ta med handa på en kroppsdel" - er det vanskelig å forstå at noen kan synes at dette er to ganske forskjellige ting?) Kan ikke du lese hva du skrev. Måten du skrev kan tolkes på 2 måter
Gjest SMann Skrevet 28. februar 2008 #32 Skrevet 28. februar 2008 Det er viktig at alle setter sine egne grenser og at partner aksepterer dette. Dette gjelder om det er suging, slikking, analsex, finger i rumpa, sex med flere, SM osv. Problemet ved å sette grensen ved suging er at dette i dag er såpass allment akseptert at partner lett kan bli skuffet om man ikke gjør det. Selv synes jeg oralsex er såpass deilig at jeg neppe hadde klart å leve i et forhold uten. De siste 20 årene har jeg hatt oralsex med alle kvinner jeg har hatt sex med (begge veier). For min del ville dette være såpass viktig at dette hadde nok betydd at jeg hadde vurdert forholdet i starten. For andre menn vil kanskje dette være helt greit. I et forhold er det svært viktig at man har seksuelle grenser som er akseptabelt for begge parter. Jeg tror en kvinne som ikke liker oralsex i dag vil begrense utvalget av menn betydelig. men man trenger jo egentlig ikke flere menn enn en for å leve lykkelig. Et gode med dagens samfunn er at mange treffes anonymt på internett. Det er derfor mulig å treffe personer med samme syn på liv og seksualitet uten at det blir ubehagelig....
greeneyes Skrevet 28. februar 2008 #33 Skrevet 28. februar 2008 Hvis man ikke liker å suge, så ikke gjør det. Er ikke verre enn det. Hvis typen ikke takler det så er det hans problem, han må da kunne skjønne at det ikke er noe alle liker. Jeg gjør det for typen min fordi JEG liker det. Enkelt og greit. Han liker å motta, men ikke å gi, men jeg dumper han da ikke av den grunn..
Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 28. februar 2008 #34 Skrevet 28. februar 2008 Liker du å bli slikket? Jeg er trådstarteren...... Nei jeg liker ikke det....3 eks-kjærester har utført oralsex noen få ganger på meg men det ga meg dessverre ikke noe (de har gjort det fordi de ville,jeg spurte ALDRI om det,men de derimot maste om at jeg skulle suge dem,selv om jeg sa at de kunne la være å slikke meg)....for meg er oralsex IKKE nødvendig......jeg har det mye bedre uten det.....det er jo ekkelt å suge og jeg kan godt forstå at noen gutter også synes at det er ekkelt å slikke ei dame......så jeg ville vært lykkelig hvis jeg fant en mann som ikke likte oralsex(begge veier) i det hele tatt
Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 28. februar 2008 #35 Skrevet 28. februar 2008 Du liker ikke å suge han,hva om han ikke vil kose med puppene dine, er det greit eller.... TRÅDSTARTER HER IGJEN jada ikke noe problem med meg hvis han ikke vil kose med puppene mine....... forresten så er jeg enig med det som andre her har skrevet....at å ta penisen i munnen er en HELT ANNEN TING enn å ta på en kroppsdel med hånda
Cognizance Skrevet 28. februar 2008 #36 Skrevet 28. februar 2008 Suging er oppskrytt. Det er fitte som er tingen! Varm, våt og glatt :-D
Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 28. februar 2008 #37 Skrevet 28. februar 2008 Suging er oppskrytt. Det er fitte som er tingen! Varm, våt og glatt :-D ok???så du liker ikke å bli sugd???er det det du mener eller???
Teriyaki Skrevet 28. februar 2008 #38 Skrevet 28. februar 2008 Klart man ikke skal gjøre det hvis man absolutt ikke vil, men hvis man bare ikke liker det litt, så kan det jo være en fin ting å gjøre det for mannen. Gleden ved å vite at partneren har det bra, er jo like god som å bli tilfredsstilt selv mener nå jeg! Synes det er godt å kjenne det glatte penishodet i munnen min, kjenne formen på det osv. Forresten ang. det med brekninger. Hvis man ikke klarer å ikke brekke seg når man suger, så er det jo fordi man fører penisen alt for langt inn. Det er ikke nødvendig. Hvis penis er så stor, kan man jo bruke både hånd og munn. Ellers så kan en fin erstatning for suging være massasjeolje. Jeg pleier å ta olje på hånden og leke og pirre han en del før jeg suger han. Men det trenger ikke bare være som forspill, i stedet for å begynne å suge, begynn å ronk i fortere tempo. Bruk pekefingeren til å gi litt ekstra stimulering på hodet. Det kan bli ekstremt godt for mannen, uten at du må suge!
Gjest Gjest_Jørgen_* Skrevet 28. februar 2008 #39 Skrevet 28. februar 2008 Hva slags tørrpinner dere som ikke suger da? Det er jo det mest erotiske innen seksualiteten. Pirres dere ikke av suging er dere også seksuelt kjedelige partnere på andre områder også. Tipper dere fort vil tilhøre kategorien kvinner som ikke har særlig med sex etter 40? Er dere like uinteressert i å shoppe? ( for et fælt innlegg)
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. februar 2008 #40 Skrevet 28. februar 2008 (...) Forresten ang. det med brekninger. Hvis man ikke klarer å ikke brekke seg når man suger, så er det jo fordi man fører penisen alt for langt inn. Det er ikke nødvendig. Hvis penis er så stor, kan man jo bruke både hånd og munn. (...) Øh, nei. Jeg får brekninger omtrent før penis er i nærheten av munnen min, så det er nok helt andre grunner til det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå