Gjest indiangranny Skrevet 2. mai 2003 #1 Skrevet 2. mai 2003 Har dere smakt den nye Coca Cola light med sitron/lime.Jeg synes det var en falsk smak på den :evil: Jeg kjøper da heller vanlig Coka Cola light og blander i Lime selv.Dette ble mye mer friskere en de som er framstillet på fabrikk. hilsen
Gjest Cruella Skrevet 2. mai 2003 #2 Skrevet 2. mai 2003 Jeg synes den var kjempegod jeg. :oops: Vanilla Coke derimot, kan jeg styre meg for. L-B
Gjest Poirot Skrevet 2. mai 2003 #3 Skrevet 2. mai 2003 VOND Synes Pepsi Max med twist var bedre. Men det beste er jo selvlaget....
Gjest Starya Skrevet 2. mai 2003 #4 Skrevet 2. mai 2003 VOND Synes Pepsi Max med twist var bedre. Men det beste er jo selvlaget.... ...sjøl spriten åt han far...
Gjest Kira Skrevet 2. mai 2003 #5 Skrevet 2. mai 2003 Nei, uff. Hva er egentlig vitsen med å ødelegge hele colaen?
Leo Skrevet 3. mai 2003 #7 Skrevet 3. mai 2003 Litt flaut kanskje, men CC light lemon er den første brusen jeg har funnet som jeg har kjøpt 2 x 1 1/2-liter av på en gang...
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2003 #9 Skrevet 3. mai 2003 Slett ikke verst! :D Og jeg har bare smakt den varm...
monja Skrevet 3. mai 2003 #10 Skrevet 3. mai 2003 Original Coka Cola Light smaker pføy....så CCL med sitron var kjempegod synes jeg :oops: Uansett er det Pepsi Twist best :D
Iset Skrevet 3. mai 2003 #12 Skrevet 3. mai 2003 jeg synes den er god jeg, mye bedre enn pepsi twist, som jeg absolutt ikke liker!!!! :x liker vanilla coke også jeg, men den må være SKIKKELIG kald! Iset
Montezuma Skrevet 5. mai 2003 #16 Skrevet 5. mai 2003 Æsj, nei den er FÆL! Men pepsi twist light har jg lært mg å like, ja.........
Gjest Diva Skrevet 5. mai 2003 #17 Skrevet 5. mai 2003 Har ikke smakt den. Men den høres ikke god ut,- for sære meg takler ikke light-bruser okke som Kan uansett tenke meg at smaken blir bedre når man tilsetter sitrussaft selv hjemme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå