Gjest always Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Emnet sier jo sitt..men Jeg og typen hadde utrolig bra og MYE sex i begynnelsen av forholdet, men så dabbet det av nesten på dagen. Tror det kan ha kommet av at han var på reisejobb og selvsagt er jeg ekspert på å bli usikker og redd og da kan den første forelskelsen ha dabbet litt av Det er så utrolig trist, jeg er så glad i han og vi har flyttet ilag og jeg vil ikke se for meg en framtid uten det deilig, snille mennesket hos meg. Men jeg vil også kjenne det å være yr igjen, bli kåt av ingenting og kunne ha sex uten en hel haug med forspill!! Nå blir jeg ikke våt engang! Hva kan jeg gjør? Vær så snill og hjelp meg! Jeg har prøvd forspill, men liker det jo røft og rett på så det ble egentlig bare kjedelig og røft går ikke når jeg ikke er våt engang. Har prøvd å ha sex når jeg ikke vil, for det sto vist en plass at det skulle øke sexlysta. Har en god del hjelpemidler og bruker dem ofte når jeg ikke er kåt, men bare kjeder meg. Skal jeg bare være avholdende til lysta kommer tilbake? (stakkars typen ) Noen som har et intenst godt råd å komme med så er dette tidspunktet for det ..!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Hei! Uff, jeg kjenner meg igjen. Min sexlyst forsvant også plutselig og jeg prøvde mye, men ble bare mer og mer frustrert. I slutten gikk det måneder mellom hvergang vi hadde sex. Løsningen for meg var onanering. Jo mindre stimulert du blir, jo mindre sexlyst har du. Så jeg begynte å onanere regelmessig for å få opp lysten. Det trenger ikke å være mye. Et par ganger i uken, bare "en kjap en" slik at du får deg en orgasme. Av og til kunne kjæresten min hjelpe meg, men for det meste, var det bare for meg selv for det går fortest. Nå har jeg fått lysten tilbake og har funnet meg sittende på jobb og bare gleder meg til å komme hjem for å ha en heftig runde med kjæresten. Det er fantastisk godt for forholdet og nå trenger jeg ikke å onanere lenger, for nå er forholdene så bra at vi kan ta en kjapp en.
Gjest always Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Begynt på p-piller i det siste? Ehm..*tenke tenke* Du skjønner det, jeg har byttet p-piller flere ganger. Gikk på Yasmin for noe år siden og hadde vel egentlig ikke sexlyst da, så bytta jeg og fikk den tilbake (men da var jeg også nylig singel, tror det var mye av grunnen) Men har vel for det meste gått på Diane.. Føler meg så vel med den, vil ikke skifte :/
Gjest always Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Hei! Uff, jeg kjenner meg igjen. Min sexlyst forsvant også plutselig og jeg prøvde mye, men ble bare mer og mer frustrert. I slutten gikk det måneder mellom hvergang vi hadde sex. Løsningen for meg var onanering. Jo mindre stimulert du blir, jo mindre sexlyst har du. Så jeg begynte å onanere regelmessig for å få opp lysten. Det trenger ikke å være mye. Et par ganger i uken, bare "en kjap en" slik at du får deg en orgasme. Av og til kunne kjæresten min hjelpe meg, men for det meste, var det bare for meg selv for det går fortest. Nå har jeg fått lysten tilbake og har funnet meg sittende på jobb og bare gleder meg til å komme hjem for å ha en heftig runde med kjæresten. Det er fantastisk godt for forholdet og nå trenger jeg ikke å onanere lenger, for nå er forholdene så bra at vi kan ta en kjapp en. Bra det funket for deg Det gjør det nemlig ikke for meg Kan onanere flere ganger i uken, til og med flere ganger på en dag, men sexlysten er like laber.. Åh, nå tilter jeg snart, har så lyst til å ha lyst på sex!! :O
Gjest Pet Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Det går opp og ned med alt her i livet, også sexlysten. Alle har mye og bra sex i begynnelsen av et forhold, og så kan det dabbe av litt og ta seg opp igjen. Ingen er like så kåte gjennom et langt samliv som man er i starten. Plei samlivet og flørt og kos masse, så tar det seg nok opp igjen. Tenk ihvertfall ikke "nå må jeg bli kåt og våt" hver gang dere skal ha sex, prøv heller med sensuell oljemassasje hvor det ikke er lov å berøre kjønnsorganene eller noe annet pirrende over en periode, f eks at dere kliner og klår heftig fullt påkledd i sofaen uten å gjøre noe mer. Det høres ut som om kjæresten din er forståelsesfull så han går sikkert med på det meste. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå