Arwen Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Noen som vet om en gård hvor barn kan få hilse på dyr? Jenta mi er helt vill etter dyr, så tenkte det var en morsom ting å ta henne med på.
Tropehus Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har ikke barn selv, men vet det ligger en gård i Østfold (mellom Moss og Rygge som kaller seg for "barnas gård" Eller du kan jo prøve Jegstad gård 4 mil fra Oslo. http://www.farogbarn.no/artman/publish/jeg..._bes_ksg_rd.php
Arwen Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Takk for tips, men det blir fire mil feil vei siden vi allerede bor fire mil utenfor Oslo.
Lilith Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 På Ekeberg har de en sånn klappegård med høns, griser, geiter, hester, etc. Koselig sted Ellers tror jeg det skulle være noen muligheter på Folkemuseet? Kongsgården, kanskje?
Labella Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 På Nordre Lindeberg gård kan barna se og klappe masse dyr På Ekeberg er det også mye dyr barna kan ha nærkontakt med.
Orthia Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har vært mange ganger på 4H-gården på Lindeberg, og barna syns det er fint. Fant eller en oversikt over flere her
Gjest Dalwhinnie Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Det er også en liten gård på Kampen som er et populært klappemål for småttiser. Åpent hus hver lørdag og søndag 12-15.
Gjest HB Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Losby gård ligger jo ikke i Oslo, men ikke så langt unna. Der er det masse dyr. Sørum Fritidsgård ved Skedsmohallen i Lillestrøm har også noen dyr (og ponnyridning). Hilsen Lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå