Maneo Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #22 Skrevet 16. mars 2008 Noen andre som syntes onsdagsepisoden faktisk var ganske bra?
Nenita2 Skrevet 17. mars 2008 #23 Skrevet 17. mars 2008 Noen andre som syntes onsdagsepisoden faktisk var ganske bra? Jeg syns den var bra! Til den som skrev at h*n har sett bildebevis for at mannen i den skumle hytta i skogen var faren til Jack... hvor så du det bildebeviset? Jeg har alle episodene på DVD, så jeg kan spole tilbake og få det med meg... Jeg vil gjerne også vite hvilke andre nøkkel-bevis du har sett på ting som liksom ikke henger sammen. Jeg har begynt å se serien fra begynnelsen igjen for å se om jeg forstår mer... LOST er kjempegøy!!!
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #24 Skrevet 17. mars 2008 Jeg syns den var bra! Til den som skrev at h*n har sett bildebevis for at mannen i den skumle hytta i skogen var faren til Jack... hvor så du det bildebeviset? Jeg har alle episodene på DVD, så jeg kan spole tilbake og få det med meg... Jeg vil gjerne også vite hvilke andre nøkkel-bevis du har sett på ting som liksom ikke henger sammen. Jeg har begynt å se serien fra begynnelsen igjen for å se om jeg forstår mer... LOST er kjempegøy!!! Fant det i Lost-tråden på VGnett sine debattsider. Pleier å lese der etter episodene siden det alltid er noen der som har oppdaget noe spesielt, eller lest på andre forum og lest noe interessant der. Du kan jo våge deg på den tråden, bare pass på at du stopper opp før episoder du ikke har sett enda. http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=170...laster%20ned%29
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2008 #25 Skrevet 17. mars 2008 Fant det i Lost-tråden på VGnett sine debattsider. Pleier å lese der etter episodene siden det alltid er noen der som har oppdaget noe spesielt, eller lest på andre forum og lest noe interessant der. Du kan jo våge deg på den tråden, bare pass på at du stopper opp før episoder du ikke har sett enda. http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=170...laster%20ned%29 For de som ikke gidder å bla gjennom tråden, så er dette bildet av mannen i stolen i hytten som "alle" mener er faren til Jack. http://bildr.no/view/150086 Og dette er bildet av han som kikker ut http://bildr.no/view/150089
Cuba Skrevet 26. mars 2008 #27 Skrevet 26. mars 2008 Noen som så på i dag eller?? Lurer på dette med barnet til Kate jeg.. Han het jo Aaron, altså som barnet til ?? (hva heter ho igjen?).. Enten heter han bare det samme ellers er han egentlig ikke hennes. Vil vel se på det siste som mest "sannsynlig". Da har hun enten tatt han eller fått han. Huff.. er jo umulig og prøve å komme fram til noe svar her. Må vel bare følge med å se. Uansett hva som er med barnet til Kate er det noe rart.. Det minst rare ville vel vært om det var Kate og Sawyers barn og at han rett og slett har blitt oppkalt. Men dette er tross alt Lost, så regner ikke med det egentlig.. Ellers syns jeg ikke Lost har utviklet seg i noen negativ retning. Var mer spennende på en skummel måte før med den svarte røyken og dyra osv.
Maneo Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #28 Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jack sa at det kun var 8 (?) overlevende etter flykrasjet, og det stemmer jo heller ikke. Jeg tror de holder skjult for omverden at det faktisk er flere igjen på øya.. Og at Claire kanskje tvang Kate til å ta med seg Aaron av øya da Kate dro. Hm, mystiske saker. Endret 27. mars 2008 av Maneo
Riona Skrevet 2. april 2008 #29 Skrevet 2. april 2008 Episoden som gikk i kveld (nr 5) var bra. Fikk jo noen svar
Cuba Skrevet 2. april 2008 #30 Skrevet 2. april 2008 Ja, gleder meg til neste uke!! Leeeenge til da men.. Men jeg er fortsatt forvirra :gjeiper:
Minien Skrevet 3. april 2008 #31 Skrevet 3. april 2008 Hva skjedde i går? Jeg glemte det... Går det i reprise?
Bomull Skrevet 3. april 2008 #32 Skrevet 3. april 2008 Jeg må visst følge med i denne tråden for her fikk man mange svar!
Crash Skrevet 3. april 2008 #33 Skrevet 3. april 2008 Episoden igår var knallbra! Satt og hadde gåsehud Det går i reprise sent lørdag kveld, rundt midnatt.
Maneo Skrevet 3. april 2008 Forfatter #34 Skrevet 3. april 2008 Ja, episoden igår var veldig spesiell. Spennende!
LovvLee Skrevet 7. mai 2008 #35 Skrevet 7. mai 2008 er det meningen at vi ikke skal forstå koreansk i dag? jeg skjønner jo ingen ting...
Maneo Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #36 Skrevet 8. mai 2008 Tror det var meninga at vi ikke skulle skjønne noe, ja, for å gjøre det hele mer hemmelig. Men hva vet jeg? Det er jo Lost!
Gjest Gjest_Helena_* Skrevet 8. mai 2008 #37 Skrevet 8. mai 2008 Det som blir sagt, er omtrent dette: Da de var og hentet medisinene snakket Sun om ultralyden og at det var der hun så babyen første gang. Sun fortalte Jin at hun var bekymret for hvordan de skulle komme seg vekk fra øya, nå som de vet at Charlotte og Dan ikke er der for å hjelpe dem. Jin lover at han vil gjøre alt han kan for å få Jin og babyen vekk fra øya. Senere sier Jin til Charlotte at han vet hun snakker koreansk. Hun prøver å late som hun ikke forstår, men Jin sier at hvis hun ikke slutter å lyve kommer han til å brekke Daniels fingre. Jin sier at han vil at Sun skal bli med helikopteret når det drar fra øya. Charlotte spør; hva med de andre? Men Jin avbryter henne og sier at det eneste han bryr seg om er Sun og babyen...
Maneo Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #38 Skrevet 8. mai 2008 Det som blir sagt, er omtrent dette: Da de var og hentet medisinene snakket Sun om ultralyden og at det var der hun så babyen første gang. Sun fortalte Jin at hun var bekymret for hvordan de skulle komme seg vekk fra øya, nå som de vet at Charlotte og Dan ikke er der for å hjelpe dem. Jin lover at han vil gjøre alt han kan for å få Jin og babyen vekk fra øya. Senere sier Jin til Charlotte at han vet hun snakker koreansk. Hun prøver å late som hun ikke forstår, men Jin sier at hvis hun ikke slutter å lyve kommer han til å brekke Daniels fingre. Jin sier at han vil at Sun skal bli med helikopteret når det drar fra øya. Charlotte spør; hva med de andre? Men Jin avbryter henne og sier at det eneste han bryr seg om er Sun og babyen... Jøss. Hvordan vet du dette?
LovvLee Skrevet 8. mai 2008 #39 Skrevet 8. mai 2008 Go, helena! Takker og bukker og bøyer meg i støvet!
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #40 Skrevet 9. mai 2008 Det ble tekstet i USA. Dere kan jo laste ned og se selv, men sammendraget til Helena fikk med det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå