Gjest always Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Snart er påsken hær og jeg har pass, fri og penger. Men hvor i all verden skal jeg reise? Ja, det høres ut som et luksusproblem, men jeg har rett og slett ikke peiling. Jeg er i tillegg av den typen som er livredd for å gå meg bort på flyplasser.. Trenger jeg sprøyter av noe slag, forsikringer..? Hva er vanlig? Har tenkt på sånn impulstur til en eller annen billig sydenplass, du vet der du finner billetter til en billig penge på nettet. Men hjelp! Og som det sikkert kommer frem hær så er jeg veldig lite reisevant...heh Hvor kan jeg få den beste opplevelsen? Noen som har tips, kanskje nettopp kommet fra en deilig ferie med spennende mat og mange opplevelser?
gard Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Hvor lenge skal du være bort? Er du på jakt etter by ferie eller strand ferie? Liker du det varmt eller kaldt? :-)
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Tenkte å foreslå Dubai jeg... Men hvis du impulsivt vil bestille til "en eller annen billig sydenplass", så tenker jeg straks på Spania og Tunisia, som er veldig typisk og kjedelig. Men er sikkert god mat og fine opplevelser der og...
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Star Tour har restplasser til Goa, India i påsken.
Gjest always Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Hvor lenge skal du være bort? Er du på jakt etter by ferie eller strand ferie? Liker du det varmt eller kaldt? :-) Jeg kan være borte i to uker, helst varmt/badetemperatur. Jeg vil ikke dra til en storby, men ha mulighet til å dra til stranden :D Det ble kanskje feil med "billig sydenplass" for jeg vil ha ekte opplevelser, ikke bare typisk turistting :/ Jeg vil sitte igjen med følelsen av å virkelig ha vært på den plassen! Noen som skjønner..? Vet ikke om jeg gjør det engang, hehe
gard Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Hei Kanskje Malaysia? Det er ikke så utbygd som Thailand og du kan kombinere by (Kuala Lumpur) men flotte strender (f.eks. jungeløyene Perhentian).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå