Trampe Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Ja, det lurer jeg på. Folk som er gift med små blå kosedyr. Folk som vet hvor de har vondt. Lactal og soppinfeksjoner og mannfolk med ballonger merket endetarmsplager. For ikke å snakke om den overblide dama med den spraygreia man kan smøre på ungene. Er det bare jeg som synes reklamene er i overkant dumme for tida??
Gummiloppa Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Nei, du er absolutt ikke den eneste...
Arwen Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg irriterer meg noe voldsomt over reklamene for net com
Gjest StockDama Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 "Jeg elsker å spise! Nå får du barnesete/skiboks for blabla kroner!" Jeg skjønner ikke den reklamen i det heletatt....hva har en skiboks med at ungen liker å spise?
Maneo Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har gitt opp hele reklamebransjen. Ikke nok med at det er teite reklamer der ute, men de er der jo hele tiden!
Gjest Bond Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 (endret) Den kosttilskudreklamen som går på radio. Gamlemoren som snakker om snørr. Hater den!!! Endret 28. februar 2008 av mrs_bond
Maneo Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 En annen ting er at jeg ikke skjønner folk som frivillig vil være med i reklamer for fotsopp eller illeluktende utflod. Må ikke være det beste å ha på CVen, vel?
MarianneE Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 En annen ting er at jeg ikke skjønner folk som frivillig vil være med i reklamer for fotsopp eller illeluktende utflod. Må ikke være det beste å ha på CVen, vel? Ingen slår Europris eller den for netCom(?): Nå later jeg som om jeg ikke er med i en reklame for mobil, også ringer jeg til deg.
Gjest *Ulla* Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Synes det er mange dårlige reklamer nå ja, ikke så oppfinnsomme for tida ser det ut til. Men jeg synes Byggmaker-reklamene med han blå er søte. Liker reklamer som kommer med historier, gjerne i føljetonger.
Gjest StoreSky Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Spelt-grandiosa reklamen! aaaaaaaarrghhhh!
Trampe Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2008 Joda, reklamer som kommer i episoder liker jeg også. Men ikke Byggmakkerreklamene. Herregud, dama er liksom samboer med en kosebamse. En KOSEBAMSE!!! Det blir for dumt for meg. Reklamen hadde vært uendelig mye bedre om han hadde vært en normal mann. Og den hvor de to ligger og koser foran peisen er bare fæl.. Hva er den kosebamsen godt for egentlig? Hva har den med Byggmakker å gjøre? For det er Byggmakker, og ikke noen annen byggekjede...? Jeg skifter kanal hver gang de reklamene kommer så..
Harlekin Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Selvfølgelig er det mange dumme reklamer, men jeg synes det er veldig mange gode også! Jeg liker Ica-reklamene (føljetong), men jeg har jobbet der en gang for lenge siden, så jeg føler litt nostalgisk når jeg ser de reklamene ... Jeg liker også de reklamene for en eller annen bil, husker ikke hvilken, med flere små tøydukker og "Sean Paul"-musikken
Gjest *Ulla* Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Jeg liker også de reklamene for en eller annen bil, husker ikke hvilken, med flere små tøydukker og "Sean Paul"-musikken Det er reklame for Opel Corsa, kjempesøt. Den markedsføringen funker på meg, får lyst til å kjøpe bilen.
Gjest *Ulla* Skrevet 28. februar 2008 #14 Skrevet 28. februar 2008 Joda, reklamer som kommer i episoder liker jeg også. Men ikke Byggmakkerreklamene. Herregud, dama er liksom samboer med en kosebamse. En KOSEBAMSE!!! Det blir for dumt for meg. Reklamen hadde vært uendelig mye bedre om han hadde vært en normal mann. Og den hvor de to ligger og koser foran peisen er bare fæl.. Hva er den kosebamsen godt for egentlig? Hva har den med Byggmakker å gjøre? For det er Byggmakker, og ikke noen annen byggekjede...? Jeg skifter kanal hver gang de reklamene kommer så.. Jeg synes også den kan være litt hm...tvilsom, men etter min mening mest søt.
Arwen Skrevet 28. februar 2008 #15 Skrevet 28. februar 2008 ICA reklamene liker jeg også men den bilreklamen med dukkene er en av de mest irriterende jeg vet om. Jeg skjønner ikke hva de vil frem til. Jeg har litt sansen for byggmakerreklamene faktisk jeg. Likte de ikke i starten, men nå fniser jeg litt av de.
Gjest barelillemeg Skrevet 28. februar 2008 #16 Skrevet 28. februar 2008 Jeg synes den ene byggmakker reklamen er litt morsom, jeg da - der bamsen kjenner igjen en klassekamerat, og kameraten må tenke seg om før han kjenner ham igjen, og bryter ut 'å, du har fjernet barten' (noe sånn). Da fniser jeg - hvem hadde vel ikke husket om de gikk i klassen med en bamse...? Kanskje jeg er litt enkel...! Men er ellers enig i at mange reklamer er elendige. Shampoo-reklamer er vel de verste... Og hudkrem og anti-rynkekrem. For ikke å nevne tannkrem... og mascara...
Trampe Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 28. februar 2008 Jeg skjønner ikke helt den med de dukkene. Og jeg visste ikke at det var dukker - trodde det var grillvotter?? ICAreklamene liker jeg også. Tar meg selv i å synge "Herr yoghurt står til høyre, venstre, høyre De er søte, da. Og så synes jeg den med vitaminbjørnene er litt stilig.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #19 Skrevet 28. februar 2008 Enig i veldig mye her, men de ICA-reklamene synes jeg er skikkelig uappetittelige med tanke på at det er mat de selger - grå, svette folk ( som trolig bor hjemme hos mora si) som står og funderer over Grandiosaen og ikke virker som de har verken peiling eller engasjement, tvert i mot ser det ut som de holder på å dø ned i frysedisken... Argh. Men jeg har ikke likt VG-reklamene siden 90-tallet heller, den Vål'enga-reklamen er for eksempel urteit. Men veldig enig med trådstarter i hvilke reklamer som er de aller teiteste for tida Særlig hun ansiktsløftnings-dama som smører skum (! så ekkelt og sikkert fullt av parabener osv) på en unge som veldig tydelig ikke er hennes, i verdens mest malplasserte sofa. Spooky.
Gjest StockDama Skrevet 28. februar 2008 #20 Skrevet 28. februar 2008 Mannen min digger de vitaminbjørnene Jeg syns den er trist =/ Søte små vitaminbjørner hopper og er glade...wosh..så tar en ekkel gammel mann og spiser de =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå