Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover dere ofte hos hverandre?

I løpet av en måned, hvor ofte sover dere alene?

og hvem er dere mest hos? og hvorfor?

For min del, så sover jeg alene ca 5-6 ganger per måned.

Resten av tiden er jeg hos kjæresten som bor i kollektiv -noe som egentlig er veldig slitsomt for der er det alltid folk.

Han vil sjelden komme hit fordi jeg har liten seng(1.20) og et veldig lite hybelkjøkken som det er veldig begrenset med hva slags mat man kan lage på, og siden han har dobbeltseng og stort fint kjøkken, så blir det best å være hos han.

Og nå begynner jeg å få veldig dårlig samvittighet mtp de stakkars samboerne hans.. De må jo bli drittlei av meg?!

Altså, jeg kjøper inn saker og ting til fellesskapet da. Dopapir, plumbo, zalo, osv. Men jeg betaler jo ikke leie, så jeg tenker at kanskje de andre irriterer seg over meg, selv om de ikke merker så mye av meg, siden jeg ikke bruker fellesområdene noe særlig, annet enn badet.

En annen ting som er en smule "plagsomt" er at jeg betaler så mye for hybelen jeg har, og jeg føler at jeg bare "kaster pengene mine ut vinduet" ved å nesten aldri bruke leiligheten min.

Jeg har tatt opp dette med han og sagt at jeg har lyst å flytte sammen med han, påpekt alt det fine ved å bo sammen, men han vil ikke fordi han mener vi ikke er modne nok til det enda. Han er 27, jeg er 22-23.. Men jeg tror kanskje ikke at det er alder han tenker på, vi har bare vært sammen i 6 måneder..

Men jeg tror vi kunne fått det veldig fint sammen jeg, og det er ikek bare pga det praktiske at jeg har lyst å bo sammen med han, altså, vi bor jo nesten sammen nå og jeg elsker det for han er så nydelig.

Greia er at jeg er redd for at hvis jeg skal begynne å bruke hodet litt mer, og være mer hjemme hos meg selv slik at jeg ikke føler at jeg sløser med pengene mine ved å betale leie et sted jeg aldri er, så vil det føre til at vi kanskje kommer til å møtes veldig lite -siden han ikke vil komme hit på grunn av den lille sengen min.. :S

Jeg har sagt til han at jeg kan ikke sove med han hele uka lenger, og at vi må prøve å holde oss til helgene, men han er mye borte i helgene -så da vil det jo bli slik at vi nesten aldri møtes da? sukk, dette er slitsomt å tenke på..!

Jeg trenger rett og slett bare litt tips, synspunkter og kanskje det er noen med erfaring her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hehe, er i samme situasjon som deg. men vi bor begge i kollektiv da, bare at mitt er mye større og bråkete, så det er mye roligere hos han.

jeg sover kanskje 3-4 netter hos han i uka, men synes det er litt dumt å være lite hjemme. så det jeg gjorde var rett og slett og være mye hjemme - og straks etter fulgte han med:-P da ville han plutselig være mer hos meg, så kansjke det funker for dere også. 120 er forresten ikke SÅ lite heller, har delt på 90 før jeg, og det er IKKE så kult!

Skrevet

Vi er sammen stort sett alle dager han ikke har ungene sine. Dvs. 22-24 netter i måneden.

Skrevet
hehe, er i samme situasjon som deg. men vi bor begge i kollektiv da, bare at mitt er mye større og bråkete, så det er mye roligere hos han.

jeg sover kanskje 3-4 netter hos han i uka, men synes det er litt dumt å være lite hjemme. så det jeg gjorde var rett og slett og være mye hjemme - og straks etter fulgte han med:-P da ville han plutselig være mer hos meg, så kansjke det funker for dere også. 120 er forresten ikke SÅ lite heller, har delt på 90 før jeg, og det er IKKE så kult!

Nei jeg vet, jeg syns 120 er helt ok jeg.. Altså, det er ikke det beste, men er man gla i hverandre så klarer man jo lett å sove i en 120, 90 eller for den saks skyld uten seng uten noen så altfor store problemer.. :P

Kanskje det er det jeg skal gjøre, bare være mye hjemme og se om han følger etter..

Hm, det er bare det at det blir alltid så lett til at vi drar hjem til han.. F.eks etter trening, da drar vi hjem til han og da blir det bare til at vi blir liggende i sofaen å slappe av.. Og vi trener 4 dager i uka.. Vanskelig det her :P

Skrevet

Jeg sover hos kjæresten min så og si hver eneste natt. Sover kanskje 1 natt alene gjennomsnittlig i måneden. Da er han eller jeg bortreist alene, eller en av oss er veldig syk eller noe.

Han har dobbeltseng, det er det ikke på den bittelille studenthybelen min (her er det ikke kjøkken en gang, ikke har jeg tv heller...), så vi er stort sett alltid hos han. Han bor i et stort hus med 16 andre(!) og der er det alltid gjester så jeg er ikke så mye til bry for de andre som bor der. Er stort sett på rommet hans uansett;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...