Gjest kåt dame Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 jeg er forelska i gynekologen min, jeg var der i dag, og det var så deilig når han lot to fingre skli inn i musa mi for å undersøke meg, mmm.. Er sikker på at han ikke kunne unngå å merke at jeg var kåt på han, så våt som jeg var og sånn som jeg bevegde meg, herregud for en mann, hadde berre lyst til å rope slikk meg, å ta hodet hans i hendene mine og få han på plass mellom beina, å la han slikke meg deilig å lenge, før jeg reiser meg fra stolen, å går bort til han å drar av han buksa og tar fram ein stiv junior og suger han etter alle kunstens regler, og til sist pule han i mange deilige stillinger... Er det andre som drømmer som gynekologen sin...? Hva er dine fantasier??
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Sånn er det for meg også, gynekologen min er helt nydelig. Skulle ønske undersøkelsen tok lengre tid.. men nå har jeg fantasert litt om alle mine mannelige gynekologer. Skjønner ikke helt de som foretrekker å gå til kvinnelige...
DaYdReAm Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 uh. jeg bli spesielt kåt av det superstore ultralydapparatet. å den sexye stemningen det er ved en gynokologundersøkelse. not. 1
eximus Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Beklager, jeg tror du bør finne ett annet fora
Gjest StockDama Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Gynekologer er noe av det minst sexye jeg kunne tenkt meg egentlig...spesielt situasjonen man er i når man er hos gynekolog. Så svaret mitt må da være nei.
pleiepike Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Ehmm.. nej, gynekologer er profesjonelle og ALDRI tent på å gå te han nej..... Hater faktisk gynekologer..... Blæh..
tommygutten Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 jeg er forelska i gynekologen min, jeg var der i dag, og det var så deilig når han lot to fingre skli inn i musa mi for å undersøke meg, mmm.. Er sikker på at han ikke kunne unngå å merke at jeg var kåt på han, så våt som jeg var og sånn som jeg bevegde meg, herregud for en mann, hadde berre lyst til å rope slikk meg, å ta hodet hans i hendene mine og få han på plass mellom beina, å la han slikke meg deilig å lenge, før jeg reiser meg fra stolen, å går bort til han å drar av han buksa og tar fram ein stiv junior og suger han etter alle kunstens regler, og til sist pule han i mange deilige stillinger... Er det andre som drømmer som gynekologen sin...? Hva er dine fantasier?? Gjett om jeg skulle ønske jeg var han! Hadde slikket deg uten å blunke. Tenk på meg neste gang.
2008brud Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 å herreminhatt Syns det er sykt å gå til en gyn. man er kåt på!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 er ikke kåt på min gynekolog, men kunne godt tenke meg å fått en skikkelig "understellsbehandling" av en gynekolog...
Gjest lillejentadi Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 hvorfor reagerer dere sånn? å gå til gynekolog er ikke gøy hvis det er en dame , eller en gammel mann.. Men hvis han er pen så hadde jeg blitt sykt kåt av hele stemningen... alene på et kontor , bare du og legen :)også undersøker han deg uten at noen sier noenting, det er vanskelig å ikke bli kåt da !! hihihihi
absinthia Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 Huff nei.. gynekologer er ikke noe jeg forbinder med å være kåt, heller tvert i mot.
Alice Ayres Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Jeg hadde et forhold til gynekologen min. Riktignok ikke slik du beskriver det - for meg var det mer følelsesmessig, men det var et seksuelt forhold som varte i et år. Jeg var ikke kåt på han fordi det var en fantasi, men fordi jeg var tiltrukket av han som person.
Gjest Leken Skrevet 11. juni 2008 #14 Skrevet 11. juni 2008 Jeg synes det er grusomt å gå til gynekolog. Faktisk er det så ille at jeg ofte er våt når jeg kommer inn. Ikke fordi jeg egenlig er kåt og har lyst på den stakkars mannen. Men fordi jeg er så redd for å bli våt, at jeg blir det. he he. utrolig teit. Men lite å få gjort med! Så håper ikke han tror jeg har lyst på han!
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #15 Skrevet 11. juni 2008 Jeg hadde et forhold til gynekologen min. Riktignok ikke slik du beskriver det - for meg var det mer følelsesmessig, men det var et seksuelt forhold som varte i et år. Jeg var ikke kåt på han fordi det var en fantasi, men fordi jeg var tiltrukket av han som person. det er akkurat dette som gjoer at jeg ikke vil gaa til en ung og kjekk gynekolog. Det ville vert pinlig aa gaa til en mannlig gynekolog som var dyrisk hot og sexy. Hoy, moerk, kjekk, veltrent...mmmm :rødme: Dersom man blir tiltrekt av vedkommende, hvordan kan man da unngaa aa finne det, kremt kremt, *behagelig* ved GU? Altsaa at man ikke liker det litt? Jeg tror uansett at det ville foeltes annerledes under GU prosessen aa gaa til en hot og digg mann, enn en kvinnelig lege.
Alice Ayres Skrevet 11. juni 2008 #16 Skrevet 11. juni 2008 det er akkurat dette som gjoer at jeg ikke vil gaa til en ung og kjekk gynekolog. Det ville vert pinlig aa gaa til en mannlig gynekolog som var dyrisk hot og sexy. Hoy, moerk, kjekk, veltrent...mmmm :rødme: Dersom man blir tiltrekt av vedkommende, hvordan kan man da unngaa aa finne det, kremt kremt, *behagelig* ved GU? Altsaa at man ikke liker det litt? Jeg tror uansett at det ville foeltes annerledes under GU prosessen aa gaa til en hot og digg mann, enn en kvinnelig lege. Du misforstår. Han var ikke høy, mørk, kjekk og veltrent. Han var en normalt kjekk mann i midten av 30-årene som var veldig snill og forståelsesfull i en vanskelig periode av livet mitt. Tiltrekkelsen hadde ingenting med jobben hans å gjøre. Han sluttet å være gynekologen min da vi innledet et seksuelt forhold.
Gjest glamourgirl Skrevet 12. juni 2008 #17 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har en strålende tiltrekkende gynekolog, men når jeg ligger der med GU-jekk på innsida og sprikende ben så er det ikke kåt jeg blir. Eller når han klemmer på brystene mine og undersøker dem... Så føler jeg meg heller som kjøtt enn som kåt kvinne... Ellers har han strålende humor så vi har veldig god tone, men å tenne på den situasjonen... Ikke meg...
Gjest glamourgirl Skrevet 12. juni 2008 #18 Skrevet 12. juni 2008 Hvem, med hånda på hjertet har følt "gynekologens finger gli inn i den kåte musa?" Når jeg har blitt jekket åpen, blitt utsatt for flombelysning nedentil, og latexhanskene er på, så minner det ikke akkurat om noe seksuelt...
kelte Skrevet 12. juni 2008 #19 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har en strålende tiltrekkende gynekolog, men når jeg ligger der med GU-jekk på innsida og sprikende ben så er det ikke kåt jeg blir. Eller når han klemmer på brystene mine og undersøker dem... Så føler jeg meg heller som kjøtt enn som kåt kvinne... Ellers har han strålende humor så vi har veldig god tone, men å tenne på den situasjonen... Ikke meg... Klemmer gynekologer på brystene dine?? ehh,
Gjest glamourgirl Skrevet 12. juni 2008 #20 Skrevet 12. juni 2008 Mhm, han sjekker for snodige kuler inni brystvevet... Og da må man klemme litt, jeg blir ikke kåt av det heller...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå