Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #21 Skrevet 28. februar 2008 Vi gifter oss 2.august!! :-) Vi gleder oss masse. Kjolen er i boks, og invit. straks sendt ut.
Hønemora Skrevet 28. februar 2008 #22 Skrevet 28. februar 2008 Tema: Ivory, Gull og Grønt (ikkje 100% bestemt) Forrett: Skalldyr anrettning (scampi +++) Hovudrett: Filè av okse extra mør + div grønsake, soppstuing og poteter av ett kvart slag Dessert: Vaniljeis m varme bær
bondetuppa! Skrevet 28. februar 2008 #23 Skrevet 28. februar 2008 Vi gifter oss 2. august. Jeg kan fortsatt ikke helt tro at det er sant.. Jeg gleder meg så utrolig. Min kjære gleder seg også. Jeg har endelig funnet og bestilt drømmekjolen. Jeg klarer nesten ikke la være og vise den fram til min kjære, men jeg får prøve og holde meg. Jeg driver og skal lage innbydelser, men står litt fast på farger... Tror vi skal ha hvitt og lyse rosa (fordi det er så mye fine rosa blomster..). Jeg tror nok kanskje vi ender opp med de fargene. Er det noe annet som kunne vært fint til? Vi skal ha bryllupet hjemme på gården vår.
instance Skrevet 28. februar 2008 #24 Skrevet 28. februar 2008 5. juli. Begynner å nærme seg nå, gitt
kelte Skrevet 29. februar 2008 #25 Skrevet 29. februar 2008 Vi gifter oss 28 juni Gleder meg masse, invitasjoner går ut neste uke, hjemmelagede, kjempefine. Har funnet kjolen, men skal til Los Angeles om 14 dager, så jeg venter med å kjøpe for å se om jeg finner noe der nede..
Marge Skrevet 29. februar 2008 #26 Skrevet 29. februar 2008 5. juli her også Jeg gleder meg helt vanvittig - kan ikke tro at det bare er noe over fire måneder til!!! Brudekjolen er i boks, invitasjonene er sendt og mat/drikke etc er i orden. Guri malla, jeg har sånn sommerfugler i magen!
Lykkelille Skrevet 29. februar 2008 #27 Skrevet 29. februar 2008 Vi gifter oss 8 august Har funnet kjolen jeg vil ha på nettet, men den er ikke bestilt enda. Ellers har vi bare ordnet med lokale, toastmaster, frisør/sminkør, en til å synge og hvem som skal lage kaken. Noen som vet om noen fine sko? Er lav, så må ha litt høyde på dem, og liker ikke spisse skotupper..
mariaogjahn Skrevet 3. mars 2008 #28 Skrevet 3. mars 2008 vi gifter oss 10 mai.. :rødme: Skal ha fargene rødt, sølv og hvitt. Mitt største ønske for tiden er at vi skulle hatt ubegrenset med penger. Når vi har fått svar fra alle, svarfrist er 14 mars, så kan vi endelig begynne å handle inn for alvor. Så det var en som lurte på sko her inne. Jeg kjøpte mine på en vanlig sko butikk. Valgte sko i sølv, siden vi har det som en av fargene, også kan jeg bruke de ved andre anledninger etter bryllupet. Prisen var jo ikke mer enn 399 heller. koster ikke like mye, når det ikke heter noe med brud eller bryllup. Bare under 10 uker igjen.. :love:
Vera W Skrevet 8. mars 2008 #29 Skrevet 8. mars 2008 skal gifte oss 08.08.08 vi gifter oss også 5.juli!!!! :love:
en_jente Skrevet 10. mars 2008 #31 Skrevet 10. mars 2008 Heihei! Jeg gifter meg også til sommeren. 26. juli. Skal ha humanistisk vielse. håper på fint vær så vielsen kan være ute, hvis ikke må vi jo bare trekke inn. jeg har valgt lyst rosa og hvitt som farger denne dagen. brudekjolen er helt hvit. en enkel, men stilren chiffon kjole som jeg skal få påsydd noen "fluffy" 3/4 armer på. vi gjør det veldig enkelt med maten, lager koldtbord, så blir det litt av hvert for alle
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #32 Skrevet 10. mars 2008 14. juni! Snart bare 3md igjen!!! Fargene våre er hvitt og grønt... ; )
Smusse Skrevet 10. mars 2008 #34 Skrevet 10. mars 2008 Jeg gifter meg med drømmemannen 8 august :rødme:
ssf Skrevet 10. mars 2008 #35 Skrevet 10. mars 2008 (endret) Jeg skal gifte meg med mannen i mitt liv den 14 juni - i Nidarosdomen :love: Endret 10. mars 2008 av ssf
Nethe Skrevet 23. mars 2008 #37 Skrevet 23. mars 2008 Vi gifter oss 21. juni 08. Det nærmer seg med stormskritt...
mimi82 Skrevet 23. mars 2008 #38 Skrevet 23. mars 2008 Vi gifter oss 26 juli, så det begynner å nærme seg. Vi skal ha masse mørkerøde roser ellers blir det meste vel hvit tror jeg. kjolen henger i skapet, en ivory enkel chiffonkjole. Maten blir grillbuffeet, noe vi gleder oss masse til ,skal ha en del viltkjøtt,lammelår,fisk osv. Frisør,sminkør og brudebukett er også bestilt:-)
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 23. mars 2008 #39 Skrevet 23. mars 2008 Vi gifter oss 19.Juli I Kristiansand. Under fire måneder igjen...... :love:
sandra82 Skrevet 24. mars 2008 #40 Skrevet 24. mars 2008 vi gifter oss 28 juni 2008! fargetema: blå lilla og sølv. forett: pastainnbakt ørret med pesto og kremet spinat. hovedrett: Hjortefilet, rødvinsmarinerte pærer,skogsopp,rosenkål, kremet portvinsaus og mandelpotet. dessert: Hvit sjokolademousse med balsamico marinerte jordbær og revet sjokolade. Kjolen er funnet og bestilt.. håper jeg får den i begynnelsen av mai!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå