Cienna Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hallo Tenke seg til at det bare er 4 mnd og 17 dager til jeg skal bli kone(!!!!) Rare greier, men gleder meg ufattelig....min dato er 14. juli...flere sommerbruder her inne???
brudejenta Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Hallo Tenke seg til at det bare er 4 mnd og 17 dager til jeg skal bli kone(!!!!) Rare greier, men gleder meg ufattelig....min dato er 14. juli...flere sommerbruder her inne??? Hei! Vi gifter oss 12 juli i år, gleder oss kjempemasse!! Hvordan går det med planleggingen da? Har dere funnet dere kjoler ?
Cienna Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg skal ha en enkel sommerkjole...skal ha en enkel vielse på Tinghuset...men har ikke funnet den perfekt kjolen enda...må jo begynne å se etter den snart!!!!
brudejenta Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Jeg skal ha en enkel sommerkjole...skal ha en enkel vielse på Tinghuset...men har ikke funnet den perfekt kjolen enda...må jo begynne å se etter den snart!!!! Hehe ja Hva slags farge skal kjolen være da? Jeg fant meg drømmekjolen i januar, gleder meg skikkelig til å bruke den
mia83 Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Vi gifter oss 21. juni Har funnet og bestilt brudekjole.
Ira Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 5 juli vi også!!! Gleder meg så utrolig mye. Sitter akkurat nå med siste rest av innbydelser som skal sendes i slutten av uken. Føler vi har mye i boks - kjolen henger allerede i skapet - har gjort det en god stund. Er innom og smugtitter omtrent hver dag!!!!!! blomster / bordpynt er det neste som står på lista nå, og bryllupskake.. Gleder meg villt!!! Synes planlegging / jobbing er toppers. Koser meg.
Cienna Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2008 Hehe ja Hva slags farge skal kjolen være da? Jeg fant meg drømmekjolen i januar, gleder meg skikkelig til å bruke den Tenkte noe lyst...kanskje noe gullaktig? Men det er så vanskelig å forutsi før jeg den...men den kommer til å bli elegant da, selv om det ikke blir en tradisjonell brudekjole.... Ohhhh....gleder meg sånn!!!!!
Elliebellie Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Vi gifter oss 21. juni Har funnet og bestilt brudekjole. Vi også
Prinsesse Snuppelure Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Vi gifter oss 9.august i Oslo!!! Hallo Tenke seg til at det bare er 4 mnd og 17 dager til jeg skal bli kone(!!!!) Rare greier, men gleder meg ufattelig....min dato er 14. juli...flere sommerbruder her inne???
Hønemora Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Me gifta oss 26 juli :9 Kjolen henger i kleskape til mamma, og invitasjonane blei sendt tidligare i veka :D Berre 149 daga igjen til ej blir Fru :D
brudejenta Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Hallo Tenke seg til at det bare er 4 mnd og 17 dager til jeg skal bli kone(!!!!) Rare greier, men gleder meg ufattelig....min dato er 14. juli...flere sommerbruder her inne??? Gleder meg skikkelig! Men gruer meg litt til å gå opp kirkegulvet, tenk om jeg faller Har dere andre bestemt dere for hva slags temafarger dere skal ha? Hva med middagen, er menyen i boks? Brudebukett?
mia83 Skrevet 28. februar 2008 #15 Skrevet 28. februar 2008 Gleder meg skikkelig! Men gruer meg litt til å gå opp kirkegulvet, tenk om jeg faller Har dere andre bestemt dere for hva slags temafarger dere skal ha? Hva med middagen, er menyen i boks? Brudebukett? Hehe.. Jeg tror heller jeg kommer til å grine enn å falle Temafarger: Hvitt, sølv og grønt Middag: Reinsdyrstek med baconsauterte rosenkål, poteter, babygulrøtter, fløtesaus og rørt tyttebær. Dessert: Frisk fruktsalat med krem a part. Nattmat: Sodd med rundstykker og smør. Brudebukett: Sambo tar seg av det. (Det er jo en gammel tradisjon) Men jeg har sagt at jeg ønsker noe med røde roser og en bukett som "henger" litt ned.. Ikke bare en vanlig rund en. Han får litt hjelp av søstra si da, så det blir "ordentlig". Og de er flinke på blomsterforretningen de skal ordne buketten på, så da regner jeg med det skal gå greit. Hva med dere?
brudejenta Skrevet 28. februar 2008 #16 Skrevet 28. februar 2008 Hehe.. Jeg tror heller jeg kommer til å grine enn å falle Temafarger: Hvitt, sølv og grønt Middag: Reinsdyrstek med baconsauterte rosenkål, poteter, babygulrøtter, fløtesaus og rørt tyttebær. Dessert: Frisk fruktsalat med krem a part. Nattmat: Sodd med rundstykker og smør. Brudebukett: Sambo tar seg av det. (Det er jo en gammel tradisjon) Men jeg har sagt at jeg ønsker noe med røde roser og en bukett som "henger" litt ned.. Ikke bare en vanlig rund en. Han får litt hjelp av søstra si da, så det blir "ordentlig". Og de er flinke på blomsterforretningen de skal ordne buketten på, så da regner jeg med det skal gå greit. Hva med dere? Tror nok at jeg kommer til å gråte en skvett jeg også Farge: Hvitt, rosa og sølv. Forrett: Eggesalat med røkelaks Middag: Kalv, med forskjellige grønnsaker, saus og poteter og rørt tyttebær Dessert: Sjokoladeterte med vaniljeis og krem. Brudebuketten har faktisk sambo bestilt. Jeg sendte med noen bilder av brudebuketter, og ba han velge et av bildene. Men det er rosa og hvite roser, med litt grønt i alle bukettene
Prinsesse Snuppelure Skrevet 28. februar 2008 #17 Skrevet 28. februar 2008 moro at vi har samme dato! GLEDER MEG VILT! 09 august!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #20 Skrevet 28. februar 2008 Vi skal gifte oss 2. august!! :-) Vi gleder oss masse. Kjolen er i boks, og vi skal straks sende ut innbydelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå