Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ordner i stand kaffe på kvelden før han skal på tidligvakt, så han bare trekker å trykke på "start" når han står opp.

Setter arbeidsskoene på varmekablene kvelden før tidlig vakt.

Skriver gjerne en lapp med ønske om en god dag :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi kommuniserer med hverandre med kysselyder om vi er i forskjellige rom/et stykke unna hverandre i leiligheten, bare for å si at vi tenker på den andre.

Det här gör vi också! Hela tiden, även om vi sitter bredvid varandra. Det är ju oftast när vi sitter vid varsin dator som vi vill visa att vi fortfarande är "vakna" och tänker på den andre.

Sedan använder vi extremt sällan våra riktiga namn. Jag kan faktiskt inte minnas när han kallade på mig vid namn? Till och med när vi är i butiken eller hos svärföräldrarna så blir det "älskling" "hjärtat" "gullunge" och så vidare.

Ju fler inlägg jag skriver här desto fler positiva saker ser jag hos honom. Han är inte särskilt oromantisk egentligen, bara stressad och jag har lite väl höga krav på själva romantiken.. :P

Skrevet

Vi har et eget tonefall når vi snakker med hverandre og på sett og vis et eget språk :fnise:

Skrevet

Vi gjør mange koselige ting for hverandre, selv om vi har vært sammen lenge. Bruker ofte å få roser av han, og andre gaver. Ofte kjører han meg til jobb, når jeg begynner tidlig, og han egentlig kan sove en time til ennå :)

Selv bruker jeg å lage arbeidsmat til han. Samt lage gode middager og gi han gaver.

Sender endel meldinger til hverandre og sier at vi elsker hverandre. Sender alltid god morgen- og godnatta melding til hverandre, dersom vi ikke sover sammen. Det er koselig :hjerte:

Skrevet

Han setter på varmen i bilsetet sånn jeg liker. Og lager chaï-te etter frokost i helgene.

Laster over musikk på min iPod, gjerne ballader, og når jeg skrur på min iPod kan jeg få en personlig melding gjennom sangene. Spurte han om han hadde gjort det med vilje, fikk bare et svar; "Kanskje det". :fnise:

Gjest Beautiful are you my baby
Skrevet
Kommer aldri til å gidde å gjøre en dritt for noen kjæreste mer. Hva får man igjen for det? Jo, at de dumper deg. Når lar jeg også daterne betale alt på første og siste date.

Jeg har nettop fått kjæreste og sånne som deg kan bare tie stilt hvis de ikke har noe godt å si.. Jah greit noen finner ikke den rette med en gang men det trengs ikke å slutte å gjøre en innsats for det..

Jeg pleier å overraske kjæresten min med kort og dikt sånne små ting som faktisk viser at du tenker på ham/henne. Bare tenk på hva slags småe ting som kan holde første blikk-forelskelsen gående. for det er en fantastisk følelse :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet
Kansje han hadde mye å tenke på den dagen..at han rett og slett glemte den av...

Men ikke alle har det i seg..ikke alle liker slikt...å da utøver de ikke det heller...men når man er romantisk selv så er et vanskeli å forstå dem som ikke er det...

Men han er da vel ikke så kald hele tiden eller ?

:klemmer:

Neida, han er ikke så kald hele tiden nei :) Får heller prøve og fokusere på det positive :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...