Gå til innhold

Brud 2009 i Fredrikstad/Sarpsborg området

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei!!!

Tenke jeg kunne lage et sted der vi kunne utveksle tips om lokaler osv.. Vi brudene fra Fredrikstad/Sarpsborg området.. Skal selv gifte meg i Rolvsøy kirke. Hadde vært koslig å snakket med noen i nærheten!!!

Skrevet

Hei:)

Så bra initiativ:) Jeg skal gifte meg i gressvik kirke. Ha bestilt kirke og lokale... bestille fotograf snart også... har du gjort mye?

2009 brud

Skrevet
Hei:)

Så bra initiativ:) Jeg skal gifte meg i gressvik kirke. Ha bestilt kirke og lokale... bestille fotograf snart også... har du gjort mye?

2009 brud

Gratulerer så mye til deg!!! når skal du gifte deg da??? jeg har bestilt kirke. leter etter lokaler.. så det er det eneste jeg har gjort.. skal finne lokaler før påske!!! gleder meg jeg. har sett på fotografer.. vurderte litt therese fotografen, men er veldig usikker der. tommy ødegaard og en til er favoritt..

du da???

Skrevet

har ikke kommet så langt:) bestemt dato til 26 september og bestilt lokale og kirke. lurer også på tommy ødegård som fotograf. hvor ønsker du lokale?

Gjest Gjest_Solveig_*
Skrevet

Hei! Jeg driver og lager en blogg for de som skal ha selskaper i Østfold. Jeg lager en spalte med ulike selskapslokaler i Østfold, anmelder dem slik at dere som skal ha selskap kan vite hva dere går til.

Kjempefint om dere går inn og gir kommentarer selv, kanskje dere har vært gjester i lokalene før, eller kjenner til dem på andre måter. Da hadde jeg blitt veldig glad :)

http://flittiglisene.blogspot.com/

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_sandra_*
Skrevet

skal gifte meg 220809 jeg :klemmer: vi har ikke bestemt noe mer enn det men jeg planlegger oppe i hodet mitt ja:)

Skrevet

Jeg skal også gifte meg i 2009. Har bestilt gressvik kirke og pavilijongen.

8/8-09:) Har noen av dere begynt å titte litt på kjoler? Har en på finn som jeg liker veldig godt,til under halv pris fra agape!

Skrevet

Hei igjen:)

Kjole prøver jeg å la være å titte på:) ikke klart å bestemme meg for om jeg skal kjøpe eller leie. Men bor nå i Rogaland... så blir nok en tur på Agape på januar salg:) har dere kommet langt i planlegging?

Skrevet

hei hei!!!

Jeg har da bestilt kirke, lokaler, fotograf.. også har jeg reservert catering. men har ikke bestemt maten ennå.. frisør og makeup er i boks.. fant ut at jeg måtte ta å fikse det som andre må gjøre.. har allerede byttet dato pga lokalet ikke var ledig.. og plutselig var fotografen jeg ville ha booket.. trodde jeg hadde god tid jeg.. men neida.. hehe. gifter meg juli 2009

kjole ja... det har jeg ikke bestemt meg for ennå.. men kanskje gjøre som du. dra på januar salg på Agape. de har maaaaaaange fine kjoler.. jeg gleder meg såååå ille.. og ja jeg er helt opphengt i dette brudetingene.. men sukk.. eksamen først..

Skrevet

Vi har også booket kirke, lokale, fotograf og kokke:) så føler at mye er i orden:) skal sjekke ut frisør neste gang jeg er i Fredriskatd:)

Sitter å titter på nett å planlegger hele tiden:) godt det snart bare er et år igjen):) da kan jeg begynne for fult:)

Hvilke frisør skal dere bruke?

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei,

Bryllupet vårt står i Fredrikstad neste vår, kirke, lokale, catering og fotograf er på plass. Det jeg lurer på nå, er om noen har noen å anbefale innen blomsterleverandører og frisør/sminkører?

Jeg bor i Stavanger og kjenner ikke så mye til hva som er hjemme lenger..

Noen som kan hjelpe?

*Forelsket som gleder seg til å bli kone neste år ;o)*

Skrevet

Jeg skal også gifte meg i Fredrikstad neste år!! :rødme: 15 august :) Har booket kirke i gamlebyen og vi skal ha festen på Det Grunmurede Provianthus. Drømmekjolen er i boks og vi skal ha Ina Kristin Tvete til fotograf :) I og med at jeg ikke kommer fra Fredrikstad er jeg helt blank på gode leverandører av bryllupskake, blomster og bra frisører, så tar gjerne imot tips på den fronten...

Skrevet
Jeg skal også gifte meg i Fredrikstad neste år!! :rødme: 15 august :) Har booket kirke i gamlebyen og vi skal ha festen på Det Grunmurede Provianthus. Drømmekjolen er i boks og vi skal ha Ina Kristin Tvete til fotograf :) I og med at jeg ikke kommer fra Fredrikstad er jeg helt blank på gode leverandører av bryllupskake, blomster og bra frisører, så tar gjerne imot tips på den fronten...

Håper vi får noen tips her...jeg kommer fra Fredrikstad, men bor langt unna, så jeg trenger også råd....

Gjest Rampolina - på nattevakt
Skrevet

Hei!

Jeg vil bare gjerne anbefale dere frisøren min. Hun heter Cathrine og jobber på Selbak frisørcenter. Hun er kjempeflink og utolig kos :)

Skrevet
Hei!

Jeg vil bare gjerne anbefale dere frisøren min. Hun heter Cathrine og jobber på Selbak frisørcenter. Hun er kjempeflink og utolig kos :)

Takk for tips :o)

Vet du om noen som er spesielt flinke med blomster også? :)

Gjest Gjest_c
Skrevet

hei!

jeg skal gifte meg i sarpsborg i februar :) har booket kirke, lokale og forlovere. trenger tips til fotograf, blomster og frisør... :)

Skrevet

Min venninne brukte denne fotografen nå i høst i sitt bryllup. Fotograferte fra kirken og bilder etter vielsen. Dette kom på 3500,- Da fikk hun en CD med bildene fra vielse uten copyright også fikk hun en CD med bryllupsbildene i dårligere oppløsning så hun kunne velge de hun likte best.

Har dett bildene og det var sikkert 300 bilder, og jeg lyver ikke ;) Kjempeflotte!

Dessuten har vi vært hos henne ved to andre anledninger, bare ikke bryllup og jeg anbefaler henne virkelig! Har lokaler i Moss, men reiser rundt. (Vi bor i Fr.stad)

Gjest Gjest_c_*
Skrevet
Min venninne brukte denne fotografen nå i høst i sitt bryllup. Fotograferte fra kirken og bilder etter vielsen. Dette kom på 3500,- Da fikk hun en CD med bildene fra vielse uten copyright også fikk hun en CD med bryllupsbildene i dårligere oppløsning så hun kunne velge de hun likte best.

Har dett bildene og det var sikkert 300 bilder, og jeg lyver ikke ;) Kjempeflotte!

Dessuten har vi vært hos henne ved to andre anledninger, bare ikke bryllup og jeg anbefaler henne virkelig! Har lokaler i Moss, men reiser rundt. (Vi bor i Fr.stad)

hvilken fotograf var dette?

Skrevet

Tråden är modererad. Se reglerne.

/Furstina (moderator)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...