Rosalie Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er offisielt i ferd med å bli gal. Har nylig installert Acrobat 8 på jobb-PCen min, og språkene jeg kunne velge mellom var norsk og potrugisisk. Herrlig... Vi har kun engelsk som arbeidsspråk, og jeg trenger engelsk språkpakke på skiten! Er det mulig å laste ned det noe sted fra, eller må jeg sende skit-utgaven tilbake til drift som sitter på andre siden av landet og være uten Acrobat i ukesvis før jeg får riktig versjon..? Hjelp noen..?
Gjest akw Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Hei! Har du mulighet til å installere programvare på pc'en, eller har dere begrenset konto??
Rosalie Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Hei! Har du mulighet til å installere programvare på pc'en, eller har dere begrenset konto?? Installerer alt jeg vil!
Gjest akw Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 men da k an du jo bare ta og laste den ned fra engelske siden da, eller trenger du norsk og engelsk....
Rosalie Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Trenger bare engelsk, men jeg trenger liksom litt hjelp til å finne ut hva jeg skal late ned...
Gjest akw Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 aha her: http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html
Rosalie Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 Men det er readeren. Jeg trenger engelsk språk i Acrobat Professional, jeg...
Gjest Adobe forhandleren Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er offisielt i ferd med å bli gal. Har nylig installert Acrobat 8 på jobb-PCen min, og språkene jeg kunne velge mellom var norsk og potrugisisk. Herrlig... Vi har kun engelsk som arbeidsspråk, og jeg trenger engelsk språkpakke på skiten! Er det mulig å laste ned det noe sted fra, eller må jeg sende skit-utgaven tilbake til drift som sitter på andre siden av landet og være uten Acrobat i ukesvis før jeg får riktig versjon..? Hjelp noen..? Grunnen til at det kun ligger norsk og portogisisk på CD'en, er fordi det er blitt bestilt Acrobat Professional i norsk versjon. Adobe tillater desverre ikke at man kan bytter mellom språkversjoner, så om dere har kjøpt norsk versjon av programmet, så må dere faktisk kjøpe en ny lisens av samme versjon om du ønsker å heller benytte engelsk versjon.
Rosalie Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2008 Grunnen til at det kun ligger norsk og portogisisk på CD'en, er fordi det er blitt bestilt Acrobat Professional i norsk versjon. Adobe tillater desverre ikke at man kan bytter mellom språkversjoner, så om dere har kjøpt norsk versjon av programmet, så må dere faktisk kjøpe en ny lisens av samme versjon om du ønsker å heller benytte engelsk versjon. Forbanna sopphuer på IT, altså! Men når jeg ikke får løst det selv, så får jeg ta kontakt med de og lage litt ekstraarbeid for de. Takk for alle svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå