Gå til innhold

afrikansk eller norsk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en mann på 31år er sammen med ei dame fra Ghana. Vi har ikke hatt sex sammen men i det siste har vi pratet om det så det er nok like rundt hjørnet tror jeg.

Det jeg lurer på er om noen som har erfaring med både norske og afrikanske jenter kan si noe om forskjeller, og hva de likker best, positive o negative ting gjerne.

Videoannonse
Annonse
Gjest av og på
Skrevet

har vært med noen afrikanske menn og kan si såpass at om jeg hadde hatt bind for øynene så kunne jeg ikke sagt om det var en hvit eller en svart.

noen er store, noen er små.

noen liker det ene, noen liker det andre.

tror ikke det spiller noen rolle om hvor man er fra eller hudfarge, men hvem man er, og vi er alle ulike.

så det så.

Skrevet
noen liker det ene, noen liker det andre.

tror ikke det spiller noen rolle om hvor man er fra eller hudfarge, men hvem man er, og vi er alle ulike.

så det så.

og der var svaret jeg hadde tenkt å komme med ja. :)

Hvorfor tror du ts, at det skal være forskjell på hva ei dame liker og ikke, utifra hvilket land hun er født i?

hvem hun er, er vel det som avgjør hva hun liker, og det er det ingen andre en henne selv som kan fortelle eller vise deg.

Hva liker du? og tror du at du liker det fordi du er en hvit norsk mann, eller fordi du er deg?

Gjest Kalle konfekt
Skrevet

Jeg har vært med noen afrikanske jenter, og har blitt gledelig overrasket. Afrikanere er gjerne mer muskuløse enn hvite, mer sprettrumpe og mindre underhudsfett.

Dessuten har disse jentene vært utrolig "frie" i forhold til sex, det er liksom ingen big deal for dem, men helt naturlig. Har hatt noen sterke opplevelser, takk for det.

Go for it, man !

Skrevet

De er vel like forskjellige som norske jenter vil jeg tro.

Gjest Elfrida
Skrevet
De er vel like forskjellige som norske jenter vil jeg tro.
Antagelig enda mer forskjellige. Når man tenker på hvor mange forskjellige kulturer det er i Afrika må man regne med at variasjonen er langt større der enn her. Det er tross alt over 900 millioner mennesker, som tilhører alle mulige religioner, stammer og samfunn.
Skrevet
Jeg har vært med noen afrikanske jenter, og har blitt gledelig overrasket. Afrikanere er gjerne mer muskuløse enn hvite, mer sprettrumpe og mindre underhudsfett.

Dessuten har disse jentene vært utrolig "frie" i forhold til sex, det er liksom ingen big deal for dem, men helt naturlig. Har hatt noen sterke opplevelser, takk for det.

Go for it, man !

det gjlder nok ikk ovralt i afrika det du, mang afrikanenere er sterkt religiøse i forhol til norske,

ellers vil jeg si at det ikke er non særlig forskjell på norske og afrikanske bortsett fra hudfargen da

Gjest Per-Gunnar
Skrevet
Hei jeg er en mann på 31år er sammen med ei dame fra Ghana. Vi har ikke hatt sex sammen men i det siste har vi pratet om det så det er nok like rundt hjørnet tror jeg.

Det jeg lurer på er om noen som har erfaring med både norske og afrikanske jenter kan si noe om forskjeller, og hva de likker best, positive o negative ting gjerne.

Jeg kan bare snakke for meg selv, og min erfaring er at afrikanske kvinner er trangere enn de norske. I Norge er kvinner slappe og vide nedentil.

Skrevet
Jeg kan bare snakke for meg selv, og min erfaring er at afrikanske kvinner er trangere enn de norske. I Norge er kvinner slappe og vide nedentil.

hvor mange av norges kvinner har du ligget med? siden du kan utbasunere at i norge, regner med du mener norske kvinner i norge, er slappe og vide nedentil?

tåpelig utsagn, like tåpelig som å si at i norge har menn små og halvstive peniser, stemmer det også? kjenner du deg igjen i den informasjonen?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

:ler: En mann som har ligget med alle kvinner i norge..imponerende må jeg si!

• 4 uker senere...
Skrevet

usj! tenk å si no så sånt!

Gjest Gjest
Skrevet

det finnes vel ingen fasit egentlig på dette. Men jeg må jo innrømme som kvinne at jeg synes at mange afrikanske kvinner har en flott kropp, mange av de har fine flotte kvinnelige former, og som noen sa.." en bra rumpe".

Så, tror ikke du skal bekymre deg for at det skal være noen forskjell eller ikke. Forskjell vil det være mellom norske jenter også;)

Men....husk å bruke kondom, om ikke hun har testet seg for hiv, det tror jeg at jeg hadde gjort om jeg skulle hatt sex med noen fra sør for sahara:) Uten at dette er vondt ment!

Gjest Gjest
Skrevet
hvor mange av norges kvinner har du ligget med? siden du kan utbasunere at i norge, regner med du mener norske kvinner i norge, er slappe og vide nedentil?

tåpelig utsagn, like tåpelig som å si at i norge har menn små og halvstive peniser, stemmer det også? kjenner du deg igjen i den informasjonen?

Han har da ikke feiet over meg?? :fnise: Jeg er jo en av norges kvinner, om jeg er vid eller trang kan han derfor ikke vite...

Gjest Gjest
Skrevet

Han begynte jo med å si at han bare snakket for seg selv og utfra egen erfaring. Og han har erfart at norske kvinner er videre enn afrikanske. Han trenger ikke å ligge med alle Norges kvinner for å kunne påstå det, når han snakker av egen erfaring ;)

Skrevet

:ler: En mann som har ligget med alle kvinner i norge..imponerende må jeg si!

Han har ikke vært her!

Heldigvis.....

Skrevet

Mange som føler seg tråkket på tærne her?

Jeg har hatt sex med en svart dame, opprinnelig fra Afrika.

Hun var faktisk påfallende trang. Det var sikkert tilfeldig, men hvorfor ikke fyre opp under myten...

Det morsomste var fargeforskjellen

Skrevet
Mange som føler seg tråkket på tærne her?

Nope.

Har sko på... :fnise:

Skrevet
Nope.

Har sko på... :fnise:

Godt.

Hvis ikke kan jeg trøste med at vi menn i alle år har fått høre at afrikanske menn er større enn oss.

Urban myths never die...

Skrevet

Håpløs diskusjon. Forskjellene er mye mer induviduelle mellom kvinner innen hver "rase" enn mellom "rasene". Har sett mange lekre damer av afrikansk opprinnelse og samtidig sett mange av den motsatte typen på Ricky Lake. Akkurat på samme måte som forskjellene er enorme mellom norske kvinner. Det finnes vide og trange kvinner av både norsk og afrikansk opprinnelse. Noen menn liker vide, noen menn liker trange og de fleste av oss liker kvinnen enten hun er vid eller trang. Det er to større forskjeller mellom afrikanske og norske kvinner. Det er kultur og hudfarge. Å begynne å si at den ene hudfargen eller kulturen er bedre eller værre enn den andre kan fort bli rasistisk.

:kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...