Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Kan noen her hjelpe meg med hvor jeg kan finne en versjonen av "Take On Me" som er en akustisk versjon med en kar fra Island. Dette er det eneste jeg vet om denne karen, men den var så utrolig fin og spesiel! Hørte den for første gang i går på P4. På forhånd Tusen Takk!
Gjest Korrekt Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er sikker på at du mener Take On Me med Runar Eff Det er en nydelig versjon. http://www.myspace.com/runareff
Gjest Frk Åberg Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Er det denne? Huff da, jeg skammer meg. Da jeg søkte opp versjonen over, var jeg på en pc uten flash, så fikk ikke egentlig sett hva jeg linket til. Det var åpenbart helt feil. Runar Eff sin versjon var noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Tuuuusen takk Korrekt Det var presis den jeg mente Ser at flere er enige om at låta er nydelig. Nå fant jeg den på You Tube også Takk :rosasmil: Nå ble jeg kjempetakknemmlig og glad.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Hørte den for første gang i går på P4. I overskriften har du skrevet "Noen som vet hvem låt". Hadde du lyttet mer på P2 ville du raskt ha fått med deg at det heter "hvilken". Men klart, hold deg til P4, og det er kanskje ikke så nøye.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 I overskriften har du skrevet "Noen som vet hvem låt". Hadde du lyttet mer på P2 ville du raskt ha fått med deg at det heter "hvilken". Men klart, hold deg til P4, og det er kanskje ikke så nøye. Hva er dette for noe drittsvar? Har du en dårlig dag eller????
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Tuuuusen takk Korrekt Det var presis den jeg mente Ser at flere er enige om at låta er nydelig. Nå fant jeg den på You Tube også Takk :rosasmil: Nå ble jeg kjempetakknemmlig og glad. Hehe, jeg kan ikke fordra aha, men denne versjonen fikk jeg frysninger av! Kjempeflott sang.
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hehe, jeg kan ikke fordra aha, men denne versjonen fikk jeg frysninger av! Kjempeflott sang. Jeg har heller ikke likt aha og hvertfall ikke Take on me, men dette.... ....DETTE var en fantastisk nydelig versjon av A-has Take on me Fikk også frysninger av låta. Dette må jeg vise til kjærsten min Edit:rettet på en skrivefeil da det visstnok er viktig for noen her inne Endret 2. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig
Brunhilde Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 I overskriften har du skrevet "Noen som vet hvem låt". Hadde du lyttet mer på P2 ville du raskt ha fått med deg at det heter "hvilken". Men klart, hold deg til P4, og det er kanskje ikke så nøye. Hva er dette for noe drittsvar? Har du en dårlig dag eller???? Det heter jo faktisk hvilken sang... Akkurat den feilen du gjør her er en av de grammatiske blemmene som irriterer meg mest av alle! Hvem genser skal jeg ta på? Ta Petter, han vil sikker gjerne!
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 (endret) Det heter jo faktisk hvilken sang... Akkurat den feilen du gjør her er en av de grammatiske blemmene som irriterer meg mest av alle! Hvem genser skal jeg ta på? Ta Petter, han vil sikker gjerne! Jeg er forsåvidt enig med både gjest og deg når det gjelder denne skrivefeilen, men liker du låta da? Tråden handler tross alt om en låt og ikke om skrivefeil! Det er slik jeg oppfatter tråden, eller tar jeg helt feil nå? Forøvrig vil jeg nevne at jeg ikke skjønner hvorfor folk skal bruke så mange fremmedord, når det finns så mange gode, norske, relevante og adekvate synonymer :klø: Skjønner du hvorfor det Brunhilde? Endret 2. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå