Gjest Zalomine Skrevet 5. mai 2003 #21 Skrevet 5. mai 2003 Vær bare klar over at å glemme piller i begynnelsen av brettet (eller helt på slutten) anses sommer risikabelt enn å glemme en på midten. Og jeg tviler på det var meningen du skulle ta alle tre, for å si det sånn....
Gjest M-ling Skrevet 5. mai 2003 #22 Skrevet 5. mai 2003 Hehe, jeg skjønner jo det. Men det skadet vel ikke så utrolig mye, tenker jeg. Vet det er mer risikabelt både på begynnelsen og slutten av brettet. Jeg må bare vite når jeg er sikker - om det er om 14 dager eller ei.
Gjest Zalomine Skrevet 5. mai 2003 #23 Skrevet 5. mai 2003 Vel, noen steder står det at du (dersom du glemmer en pille) skal bruke annen beskyttelse i 14 dager, andre plasser står det ut brettet. Om du ikke vil ta noen risiko, så er du sikkert tryggest om du venter til du begynnerpå neste brett, men antakelig trygg etter 14 dager med regelmessig pilletaking (og at du tok tre en dag teller IKKE som mer enn EN dag, altså) Hva står det om dette i vedlegget til pillene da? I mine (trionetta)står det "ut perioden", men mange andre steder harjeg lest 14 dager. (Har are opplevd dette EN gang selv, og da var det under 14 dager igjen av brettet, så jeg ventet til nytt brett (rent bortsett fra at jeg i over en uke av denne tiden uansett var ien annen del av landet enn min kjæreste da,så det varikke det store problemet...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå