Gjest Zalomine Skrevet 2. mai 2003 #1 Del Skrevet 2. mai 2003 Ja, en skulle ikke tru det var mulig, men jeg tok altså feil p-pille i dag jeg. Hadde jeg bare tatt den for i morgen (dethar jeg gjort før) så hadde det ikke vært noe problem, de er jo like. Men jeg tok denfor neste fredag jeg, og den er IKKE lik den jeg skulle tatt i dag. Jeg oppdaget dette ved en tilfeldighet da jeg kom hjem fra jobb. Jeg har likegodt tatt dagens pille, i tillegg til den jeg altså tok feil. (Erstatter den neste fredag med en fra et annet brett, selvsagt, så det ikke blir en for lite) Kan dette bli ille? Kan jeg "ødelegge" noe med hormonbalansen? Er vi "trygge" denne månden også? (Jeg anser det ikke som KRISE om jeg skulle bli gravid, men det passer ikke sånn VELDIG godt da...) Ja, på toppen av alt annet somhar gått galt i dag,så skjedde altså dette. Noen erfaringer i det hele tatt? Er det kanskje bare jeg som klarer å gjøre en sånn veldig feil? Er jo HELT på begynnelsen av brettet (begynte i går) så det er lenge å vente for å se om mensen dukker opp.... (den gjør jo helt sikkert det, dette er vel ikke så farlig, så lenge jeg har tatt dagens også? Eller?) Huff, jeg bare lager rot jeg, men DETTE står det ikke noe om i vedleggspapiret..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 2. mai 2003 #2 Del Skrevet 2. mai 2003 hehe, desverre er jeg like 'surrete' som deg, og kan desverre ikke svare på noe av det du spør om...men tenkte jeg skulle si: Ikke fortvil, det er flere som deg her ute....og i Bergen finner du denne oxo... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 2. mai 2003 #3 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har også klart dette en gang... :oops: Ringte apoteket og fikk beskjed om at jeg etter "alle solemerker" skulle være trygg uansett. Mine piller er også slik at dersom jeg glemmer og ta den når jeg skal, skal de likevel ikke miste effekten dersom de tas innen 36 timer...og det blir det vel for din del i dag?? Men jeg kan jo bare uttale meg om mine (Synfase 21)...men som min mor sier "det vil jo helst gå bra..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 2. mai 2003 #4 Del Skrevet 2. mai 2003 godt å vite at jeg ikke er alene om å surre så mye da. Egentlig engster jeg meg ikke så mye, jeg trur jeg har gjort noe lignende en gang før jeg, og det gikk utmerket bra, så vidt jeg vet... Vel, jeg surrer med masse for tida. Men å ikke oppdage at jeg tok den fra feil plass (og at den var hvit, enda den burde vært rød...) det synes jeg jo er litt håpløst av meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 2. mai 2003 #5 Del Skrevet 2. mai 2003 Jada, jeg kan ta dem innen 36 timer fra siste pille, så går det greit. I går tok jeg den klokken 15 (seeeeeeent oppe...) så nårjeg tok den i dag (for annen gang, altså tok den rette) klokken 16, så var jo det bare 25 timer, så det går utmerket. Får prøve å rote meg gjennom resten av brettet (brettene, må jo kombinere to, kanskje bruke denne "to-bretts-runden" til å utsette mensen ei uke også da, den er meget lite strategisk plassert, når den kommer eksakt på to-års-dagen vår i juni...) uten mye mer tull da, så ordner det seg vel denne månenden også. (Kan jeg på et ubevisst plan klusse med pillene fordi jeg ønsker meg et barn, enda vi ikke er klar for det?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 3. mai 2003 #6 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg begynnerå tru at kroppen min ikke vil ha disse pillene mere jeg... I dag mistet jeg den på gulvet og måtte letel enge for å finne den igjen.... (mindre krise enn normalt når jeg mister dem, denne måneden har jeg jo to brettå ta av) Babysyk jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå