Girl-Next-Door Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har tenkt å oppevare penskoene mine fint i bokser i klesskapet, slik at de holder seg pene og at jeg har enkel oversikt. Jeg har kun sett på Rafens (tror jeg det heter), men der koster hver boks 100-200 kr, og det blir veldig dyrt siden jeg har i alle fall 20-25 par sko som jeg ønsker å oppbevare i skoesker. Noen som har forslag på hvor man kan få tak i rimelige esker?
miss me Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 spør i en skobutikk, kanskje de har esker til overs....
Gjest Wildcat Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Disse er geniale: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10118155 Åpnes i fronten, du trenger mao ikke å løfte av eskene som står oppå for å få ut skoene
Leo Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Sjekk ut butikker av typen Europris, Nille, Ting & Tang osv. De har ofte plastbokser med lokk i "skoeskestørrelse" til 20 - 30 kroner. Mine er t.o.m. gjennomsiktige slik at jeg kan se hva som ligger oppi, men desverre husker jeg ikke hvor jeg kjøpte dem. De kostet i hvert fall 29,90. Hvis eskene ikke er gjennomsiktige kan du bare ta bilde av skoene, printe dem ut og lime på boksene. Hvis du heller vil ha noe mer "skoeskeaktig" har IKEA forseggjorte oppbevaringsesker av papp i forskjellige størrelser.
HeleneHarepus Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 De kassene fra Ikea så geniale ut.
Aurela Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Disse er geniale: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10118155 Åpnes i fronten, du trenger mao ikke å løfte av eskene som står oppå for å få ut skoene Genialt!! Har faktisk gavekort på IKEA... *tenke*
Girl-Next-Door Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. februar 2008 De skoeskene fra IKEA var jo geniale! Jeg skal dra dit i helga!! :D Takk for tipset!
Gjest Wildcat Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 De skoeskene fra IKEA var jo geniale! Jeg skal dra dit i helga!! :D Takk for tipset! Bare hyggelig Jeg digger dem - plutselig ble det orden på skoene mine også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå