Gjest Mann27 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er en mann på 27 år som har en EKSTREMT sexualdrift, dette har ført til at samboeren min rett og slett har gått lei sex og er drittlei av maset mitt, noe som har ført til at vi har ekstremt lite sex, kanskje maks 1-2 ganger i mnd, ofte mindre. Jeg greier rett og slett ikke å holde fingrene av fatet, og uansett hvor mye jeg prøver å la være klår jeg på henne ved nesten hver anledning, noe som selsagt bare gjør ting verre, jeg blir selvsagt også verre av lite sex, det blir en ond sirkel som føles umulig å komme seg ut av. Men noe som er minst like ille for forholdet er at jeg blir 100 x kåtere i fylla, og kan miste hodet helt fullstendig. Det har skjedd 3 ganger at jeg har gått laaaangt over streken med andre jenter når vi har vært på samme fest, ikke noe sex, men heftig flørting/klåing. Når jeg tenker på hva jeg har gjort i edru tilstand greier jeg nesten ikke å forstå at det er mulig å være så idiot. Men der og da greier jeg virkelig ikke å tenke med riktig hodet og se lenger enn min egen sexualdrift.. Nå har jeg driti på draget så mange ganger, + at hun er drittlei av alt maset og tafsingen min at det kanskje går mot slutten... Det er ufattelig tungt at et så langt forhold med barn og hus skal ryke fordi jeg er for kåt... Det er helt villt å tenke på. Hvordan snu dette? Hovrdan ta kontroll over seg selv og sin egen kåtskap? Og spesielt i fylla? Jeg er rådløs og ufattelig fortvilet....
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Det første som slår meg at du kan drikke mye mindre/la være å drikke så er det problemet løst. Hjelper det på kåtheten å onanere?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Det første som slår meg at du kan drikke mye mindre/la være å drikke så er det problemet løst. Hjelper det på kåtheten å onanere? ja, men ikke lenger enn 1 times tid e.l
Gjest koosejenta Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 hvis du leser noen av trådene her inn inkludert min egen så finner du fort ut at du ikke er alene! Jeg sliter med det samme og det går ut over humøret mitt når jeg ikke får meg noe..han klager på at jeg vil hele tiden..og jeg var som deg..klarte ikke å la være å ta på han...jeg strever enda... jeg har så lyst på masse sex hele tiden og klarer ikke å la være å ikke tenke på sex..jeg lurer på om jeg skal skifte partner flere ganger..jeg har også problemer i fylla men har enda heldigvis ikke vært utro,men jeg har lyst hele tiden!! det har ført til at kjæresten min er lei maset mitt og har fått prestasjonsangst pga at han føler han må prestere hele tiden og det sliter også på meg...jeg kan bare si at du er ikke alen:) føler med deg og jeg er jente:)
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Har du prøvd å la være å onanere i sammenhengende perioder? Har vært i lignende situasjon og det hjalp når han sluttet å onanere så ofte. For jo oftere du stimulerer deg selv, jo større sexlyst får du. Til gjenngjeld trente jeg opp min sexlyst ved erotiske noveller ol.. For jo sjeldnere du blir stimulert, jo mindre sexlyst har du. Det er mulig å snu den onde sirkelen, vi har:)
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Her i gården må jeg også undertrykke min sexlyst, for å tilpasse meg hans lite lyst
victor78 Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Og spesielt i fylla? Her er det bare en ting å si: Hvis du definerer deg selv som et voksent oppegående menneske må du rett og slett drikke mindre, eller ikke i det hele tatt. Når du vet at du blir slik når du blir full, vil du ved å drikke deg full igjen, i praksis akseptere oppførselen. Dette sender også et signal til samboeren din om at du ikke bryr deg om problemet. Aktiv handling er uendelig mye mer verdt enn fagre ord. Ønsker du å redde forholdet? Det er det viktigste spørsmålet? Dersom du svarer ja på det, må du være innstilt på å måtte jobbe litt, både med seg selv og forholdet. Du må innstille deg på at i en periode er ting langt i fra slik du ønsker. Jeg antar dere har snakket om problemet, og at du har fortalt henne at du har ønske om mye sex. Uansett, så har hun sikkert fått det med seg. Hvordan prater du om dette? Du sier at du har "ekstrem sexualdrift". Min første tanke er at du fokuserer på sexen i seg selv. Er det mulig samboeren din føler seg redusert til en gjenstand som skal tilfredstille din sexualdrift? Eller kommuniserer du at du elsker henne og at hennes kropp og sjel gjør at du har lyst på henne? Uansett må du belage deg på litt tørketid, rent sexuelt, men ikke gå rundt og syns synd på deg selv. Bruk heller tid og energi på å gi din kjære oppmerksomhet på helt andre måter. Vis nærhet gjennom handling, ikke bare gjennom berøring.
eximus Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 (endret) Jeg hadde en gang en hund som opptrådte omtrent som det du beskriver -overfor tisper. Den hadde jeg fått fra Omplasseringen fordi de forrige eierne ikke klarte med hunden og kjønnsdriften. Løsningen for å kunne ha han i hus ble kasterering Endret 28. februar 2008 av eximus
Rosalind Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Jeg hadde en gang en hund som opptrådte omtrent som det du beskriver -overfor tisper. Den hadde jeg fått fra Omplasseringen fordi de forrige eierne ikke klarte med hunden og kjønnsdriften. Løsningen for å kunne ha han i hus ble kasterering Fnis.
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Du får enten onanere mere for å stimulere deg selv om det så er hver time siden du er så sprengkåt hele tiden, eller du får prøve å holde ut å onnanere mindre for dernest å minske lysten! Hvordan onanerer du da, vanlig eller med leketøy? Leketøy for menn kan være bra vet du Mange jenter som misunner en overkåt mann for å si det pent, ikke alle har det så bra
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Her i gården må jeg også undertrykke min sexlyst, for å tilpasse meg hans lite lyst Det er du desverre ikke alene om og jeg er også jente.Skulle ønske mannen min hadde samme sexlyst som trådstarter
Gjest lissi32 Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 Høres ut som flere her inne skulle byttet partnere
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 (endret) Her er det bare en ting å si: Hvis du definerer deg selv som et voksent oppegående menneske må du rett og slett drikke mindre, eller ikke i det hele tatt. Når du vet at du blir slik når du blir full, vil du ved å drikke deg full igjen, i praksis akseptere oppførselen. Dette sender også et signal til samboeren din om at du ikke bryr deg om problemet. Aktiv handling er uendelig mye mer verdt enn fagre ord. Ønsker du å redde forholdet? Det er det viktigste spørsmålet? Dersom du svarer ja på det, må du være innstilt på å måtte jobbe litt, både med seg selv og forholdet. Du må innstille deg på at i en periode er ting langt i fra slik du ønsker. Jeg antar dere har snakket om problemet, og at du har fortalt henne at du har ønske om mye sex. Uansett, så har hun sikkert fått det med seg. Hvordan prater du om dette? Du sier at du har "ekstrem sexualdrift". Min første tanke er at du fokuserer på sexen i seg selv. Er det mulig samboeren din føler seg redusert til en gjenstand som skal tilfredstille din sexualdrift? Eller kommuniserer du at du elsker henne og at hennes kropp og sjel gjør at du har lyst på henne? Uansett må du belage deg på litt tørketid, rent sexuelt, men ikke gå rundt og syns synd på deg selv. Bruk heller tid og energi på å gi din kjære oppmerksomhet på helt andre måter. Vis nærhet gjennom handling, ikke bare gjennom berøring. Dette svaret støtter jeg 100% om ikke mer, til det problemet du spør om trådstarter! Endret 29. februar 2008 av Frk.Uhåndterlig
Gjest koosejenta Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 der var jeg blitt singel igjen...hanklarte ikke å takle sexbehovet mitt,og la selvfølgelig skylden på meg..hmm...merkelig føler jeg meg lykkelig og friii..endelihg!!
kevlar Skrevet 1. mars 2008 #16 Skrevet 1. mars 2008 (endret) Er tildels i samme knipen selv. Jeg har vært med to partnere som har hatt omtrent alt jeg kan tenke meg i en å dele resten av livet med, men sexen har vært en ødeleggende faktor. Sexavhengighet kan glatt sidestilles med andre avhengigheter, om ikke enda sterkere fordi den er hormon- og instinktstyrt, jeg ser ikke for meg å noensinne slå meg til ro med noen som har et avholdent forhold til sex. Selv om det er ditt behov burde dette være en situasjon hvor det er tålelig at du pynter på virkeligheten for å få det du vil ha, sett henne i sentrum slik at hun ikke føler hun er en maskin som er til for å fylle ditt behov. Ha noe å gjøre på til enhver tid. Ty til TV-spill, frihåndstegning, mekking, sjakk, idrett eller andre hobbyer hvor du må være fokusert og aktiv hele tiden. Erfaringsmessig vil jeg si det er mye det samme om du foretrekker fysiske eller psykisk aktivitet, men passive hobbyer som lesing og TV-titting har større sjanse for å triggere sexlysten enn hobbyer hvor du må reservere hodet og kropp til selve aktiviteten. Uansett hva du gjør: Dropp alkoholen. Det eneste man trenger for å sosialisere på fest er et glass i hånden og godt humør. Skal du først drikke burde du kanskje forutse mengden som skal til for å bli ekkel, og shave av et par fra den. Jeg har i mine senere år hatt mye mer igjen for å være «brisen + litt til» framfor full, når det kommer til hvor desperate tiltak man setter i gang i god tro. Siden dere tross alt er i et så seriøst forhold burde dere kanskje vurdere å bruke litt tid og penger på dette? Terapi for dine behov, og gjerne få lege/terapeut til å forklare for samboeren din hvor hardt det faktisk er for deg å leve med dette. Medisiner som f.eks. prozac er med på å døyve lysten, men når alt kommer til alt er det snakk om holdningsendringer og å få et sunt forhold til sex. Endret 2. mars 2008 av kevlar
Baddi Skrevet 1. mars 2008 #17 Skrevet 1. mars 2008 Stemmer det som ble sakt tidligere i tråden om at jo oftere man stimulerer sexdriften desto sterkere blir den. Har selv stor sexlyst og er heldig som har en partner som er lik (værtfall for øyeblikket), men vet fra tidliger forhold og slikt at er det ting som gjør at man onnanerer mindre og har sex mindre over en periode, så slutter man å tenke så mye på det! (Er letter sakt en gjort da men)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå