Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg hadde tidligere en tråd hvor jeg spurte om noen hadde prøvd denne "mirakelkremen". Så fikk jeg for ei drøy uke siden tak i den på SBN, kjempebillig (ca 120 kr for ca 60 ml). Den koster jo egentlig skjorta...........

Men partiet så ut til å bli borte i løpet av noen timer. Men, i stad, for et kvarters tid siden oppdaget jeg at de hadde den billig igjen under "Special Purchase". Den er nok billig fordi datoen på den går ut i april i år, og så er den "unboxed". Det gjør jo ingenting...........

Så til alle dere som har lyst til å prøve den; skynd dere og bestille på SBN før det er tomt igjen!!

Handis:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!!

Jeg hadde tidligere en tråd hvor jeg spurte om noen hadde prøvd denne "mirakelkremen". Så fikk jeg for ei drøy uke siden tak i den på SBN, kjempebillig (ca 120 kr for ca 60 ml). Den koster jo egentlig skjorta...........

Men partiet så ut til å bli borte i løpet av noen timer. Men, i stad, for et kvarters tid siden oppdaget jeg at de hadde den billig igjen under "Special Purchase". Den er nok billig fordi datoen på den går ut i april i år, og så er den "unboxed". Det gjør jo ingenting...........

Så til alle dere som har lyst til å prøve den; skynd dere og bestille på SBN før det er tomt igjen!!

Hva heter den mirakel kremen?

Skrevet

nå har jeg bestilt den. Det står at det er for strekkmerker......men det er vel for rynker og linjer også. Eller?

Gjest Silje32
Skrevet
Hei!!

Hva er SNB??

Skrevet

Kremen heter StriVectin. Den er egentlig mot strekkmerker, ja, men har vist seg veldig effektiv (iflg mange, ihvertfall) på linjer og rynker også.

Merket som selger den heter Klein Becker:)

Skrevet
nå har jeg bestilt den. Det står at det er for strekkmerker......men det er vel for rynker og linjer også. Eller?

Funker denne på små linjer i panna liksom?hmm...merkelig

Skrevet
Funker denne på små linjer i panna liksom?hmm...merkelig

What the f... :fnise:

Jeg bestille den nu,var drit billig.Kanskje jeg skal bestill en til,hihih

Men den er jo drøy i bruk.

Skrevet

Det frister å bestille flere tuber, men det er vel ikke så lurt med tanke på moms og toll? :)

Skrevet

Det er bare å bestille i flere omganger. Da får du tilsendt en krem i hver pakke, og da blir det ingen toll og moms :)

Skrevet

Jeg gikk inn på SBN, men den kostet 676,-... Det var salg? Kanskje jeg har sett på feil krem?

Noen som vet om den kan kjøpes i USA?

Skrevet

Juhuu! Da har jeg bestilt to stykker. Takk for tipset, jeg har hatt lenge hatt lyst å prøve denne, men syns det ble for dyrt å kjøpe en stor pakke her i Norge :-D

Skrevet

Hurra, 110,- med rabatten min. ;)

Noen som har prøvd den på vanlige strekkmerker?

Skrevet

Så bra:) Håper alle bli kjempefornøyde!!

Jeg har ikke rukket å prøve den på strekkmerker ennå; kun på linjene under øynene, og bekymringsrynken mellom øynene..........

Virker lovende så langt:)

Skrevet
Så bra:) Håper alle bli kjempefornøyde!!

Jeg har ikke rukket å prøve den på strekkmerker ennå; kun på linjene under øynene, og bekymringsrynken mellom øynene..........

Virker lovende så langt:)

Hjelp meg... :sjenert: Når jeg går inn på det produktet koster den nesten 700,-

Hva gjør jeg feil tro? Har så lyst å prøve, men er litt blank på dette med å bestille fra utlandet... :sukk:

Skrevet
Hjelp meg... :sjenert: Når jeg går inn på det produktet koster den nesten 700,-

Hva gjør jeg feil tro? Har så lyst å prøve, men er litt blank på dette med å bestille fra utlandet... :sukk:

Hei Gjest!

Du må gå inn på "Gifts and Specials", og så "Special Purchase". Der finner du kremen under merket Klein Becker.

Skrevet

Det er den store 177ml som koster så mye, 60ml er den som er på tilbud. :)

Skrevet

Du finner forresten tilbudet om du bare går inn på merket Klein Becker, også....

Helt nederst av kremene:)

Skrevet
Hei Gjest!

Du må gå inn på "Gifts and Specials", og så "Special Purchase". Der finner du kremen under merket Klein Becker.

Tusen takk. Har bestilt 2 stk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...