Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2003 #1 Skrevet 2. mai 2003 Hei! Jeg slutta med p-piller for noen uker siden, og idag er dagen da jeg egentlig skulle få mensen etter gammel "p-pillesyklus". Men jeg har ikke fått no'n mens, jeg... Nå lurer jeg på når jeg kan vente mensen...Hvilke erfaringer har dere gjort når det gjelder dette? Det er vel sikkert veldig individuelt, men jeg vil gjerne høre hva andre har opplevd! Er det vanlig at man kommer inn i normal syklus med en gang man slutter, eller tar dette tid? Har forstått at det kan ta tid for mensen å "bli som den engang var" etter pille-stopp - men er det sannsynlig at den også vil bli uregelmessig? Syns dette kan være greit å vite litt om, siden vi nå bruker "naturmetoden" som prevensjon... (Kan jo si at jeg før og under pillebruk har fått mensen så regelmessig at jeg har kunnet stille klokka etter den...) Håper at noen tar seg tid til å svare! :D Kverula
Kalas Skrevet 3. mai 2003 #2 Skrevet 3. mai 2003 Hei, Da jeg sluttet med p-pillene for endel år siden, merket jeg ingen forskjell på mensen. Men jeg har hørt av mange andre at det ofte kan ta opptil et år før mensen er tilbake i normalt gjenge. Syns ikke du skal bekymre deg over at du ikke har fått mensen før det har gått et par-tre måneder. Correct me if I'm wrong, anyone.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå