lidia Skrevet 2. mai 2003 #1 Skrevet 2. mai 2003 Har fuktighetskremen noe å si for hvordan en foundation sitter. Synes min foundation sitter litt annerledes nå som jeg har byttet fuktighetskrem. Mulig jeg bare innbiller meg det, men synes også at fargen ser annerledes ut.
Gjest Cleopatra Skrevet 3. mai 2003 #2 Skrevet 3. mai 2003 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. mai 2003 #3 Skrevet 3. mai 2003 Jo, det har mye å si føler jeg! Har opplevd at enkelte gel-fuktighetskremer (har enda ikke funnet en supergod fuktighetskrem, så jeg har kjøpt en ny hver gang jeg er tom... Så jeg har prøvd mange typer, deriblant gel-kremer..) gjør at flytende foundationer blir skjoldete. De fester seg liksom ikke utenpå det hele, det blir bare ujevnt og stygt. Det har kanskje litt med huden å gjøre også. Gel-kremene føler jeg ikke trekker skikkelig inn i huden min, så det er gjerne derfor foundationen blir ujevn. Nå bruker jeg pudderfoudation (kompakt) og en helt OK ansiktskrem, og det blir jevnt og fint!
tuji Skrevet 5. mai 2003 #4 Skrevet 5. mai 2003 Jeg synes det er stor forskjell. Tidligere brukte jeg den fuktighetskremen fra Lancome som "alle bruker" (husker aldri hva den heter), og foundationen bare prellet av når jeg tok meg til ansiktet. Nå har jeg gått tilbake til gode gamle Vitamin E fuktighetskrem fra Body shop, og den er så lett og fin at jeg kan legge foundation med en gang etter at jeg har tatt den på. Ypperlig.
Gjest Ethereal Skrevet 6. mai 2003 #5 Skrevet 6. mai 2003 @tuji: mener du Hydra Zen?? Jeg er bare nysgjerrig.... M
lidia Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2003 Det var jo bra at det ikke bare er jeg som synes det er stor forskjell. Lurer også på en annen ting, Jeg brukte en krem fra Elizabeth Arden som jeg syntes var veldig bra. Prøvde Vichy fra apoteket, og jeg syntes denne også var bra, men når jeg kjøpte den, så var den ikke så god allikevel. Det var da jeg merket forskjellen på hvordan foundationen satt. Har faktisk opplevd flere ganger at jeg synes prøvene som deles ut er veldig bra, så kjøper jeg produktet, og er ikke fornøyd i det hele tatt. Noen andre? Skulle nesten tro det var to forskjellige kremer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå