Gjest always Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har et bittelite søster problem som jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal fikse. Det har seg nemlig slik at vi er veldig gode venner når det bare er oss to, men med en gang det er andre folk i nærheten begynner hun å behandler meg som plagsom lillesøster, se ned på, gjerne dumme ut foran andre osv. Hvorfor? Episode: Vi satt på uteplass i lag og hadde det artig sammen da en fyr kommer inn som jeg hadde begynt å få kontakt med. Jeg inviterer han til å sitte med oss (ganske kjekk) og søsteren min begynner ut av det blå å bable om da jeg lå på sykehus og hvordan jeg ikke kunne gå på do selv (lå i koma et par dager, hva kunne jeg gjøre??). Dette er megaflaut for meg!! Ny episode: Jeg er ute med en venninne og møter søsteren min og noen andre, jeg hilser og smiler, men får tilbake sånne `se dumt på meg blikk` og når jeg spør om dem vil joine oss (som ikke er noe problem ellers) blir det bare veldig rar stemning og hun begynner å bable om ting som jeg helst så var mellom oss to. Sånne episoder er det mange av. Huner kjempegrei når det bare er oss to, men rett og slett bitch når det er flere rundt oss. Og jeg har pratet med henne flere ganger og sagt at jeg liker det heller lite, men svaret jeg får er sånne jaaadaaa.. og så er det glemt…så..andre råd? Plis? Får mest lyst å være bitch tilbake, men det er vel å synke like lavt.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Huff. Det er nesten så jeg føler meg litt truffet, for jeg tror jeg kanskje kan være litt slem med søsteren min når det er andre til stede. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror det er litt instinktivt rett og slett, og jeg mener ikke noe med det. Jeg tror jeg skal skjerpe meg litt. Snakk med henne en gang til, du. Helt til det nytter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå