Gjest Mamma og Lillegutt på Farmen  Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 ååå.. jeg misunner sånn forholde til Unni & Torkel, de må da rett og slett være verdens mest lykkeligste mor & sønn... Utrolig søtt å se på når hun skryter han opp i skyene å duller å daller men han og han bare smiler sjenert og sier ikke et ord...*sukk* blæææ, yeah riiiight !!! Går det ann ?? Hva er det som feiler de to der, ser jo ut som to vesner som lever på en egen planet langt oppi bomullskyene..... Herregud, er det mulig???!!! Sønnen er tross alt 20 år gammel, på tide å gi "slipp" på mamma kanskje?? Og omvendt... Morra hans er verst da...... huffhuff..... jeg blit kvaaalm... måtte bare få dette ut.... skal se det er gogutten til mamma som stikker av me seieren etter å gå rundt i hengt i mammas skjørt daaagen laaaaaaaaaaaang.... HEIA HUGO OG SILJE !!!!! =)
Gunnhild83 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Ja, det virker en smule ødipalt spør du meg..
Amalie_85 Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Hvem er Unni og Torkil? Eller Silje og Hugo for den del? skjønte ingen ting av denne tråden jeg
Gjest nextlife Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Hvem er Unni og Torkil? Eller Silje og Hugo for den del? skjønte ingen ting av denne tråden jeg Det er deltakere på årets "Farmen".
Gjest Gjest_S_* Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Navlestrengen er ikke klippet av enda vil jeg tro Han er 20 år og oppfører seg som han var mammas baby enda. Dette er moren sin skyld som ikke har latt sønnen få utvikle seg selvstendig. Mammas ord er en lov her virker det som.
MarianneE Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Det er ihvertfall slik det blir framstilt på TV...
Amalie_85 Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Det er deltakere på årets "Farmen". Åååå, det er en Farmen-tråd. Jeg som nesten trodde jeg hadde gått glipp av noe her :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå