Gå til innhold

Lillebrors konfirmasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mor bor i to forskjellige byer, og sees sjelden.

Jeg liker ikke den nye mannen hennes. Men derimot elsker jeg jo de tre nye barna som hun har med han.. Mamma og han har jo vært sammen i over 20 år, så problemet har vart en stund, for og si det slik, hehe..

Som jeg har blitt eldre (25) og flyttet hjemmefra, så har jeg sett mindre og mindre til de, jeg liker de rett og slett bare ikke, og de liker ikke meg. Helt greit det, men nå skal min lillebror konfirmere seg i mai, og jeg har så forferdelig lite lyst til og dra, men jeg føler at jeg må pga. min lillebror. Tror dere at han forstår at jeg ikke har lyst til og komme, eller bør jeg bite i meg monsteret?

Hilsen frustrert KG medlem ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikkje din mor sin store dag, men Lillebror sin!!! Sjølvsagt skal du reise i konfirmasjonen hans !!!Du skal smile og være glad, og feire den flotte lillebroren din!!!Du skal vel ikkje straffe Lillebror for at du har et dårlig forhold til mamma???Då endar du jo opp med eit dårleg forhold til han og!!

Skrevet

Dra pga lillebroren din!

Jeg valgte å invitere faren til ungen min til konfirmasjon selv om jeg egentlig ikke ville ha ham. Jeg visst at barnet ville.

Noen ganger må man bare svelge noen kameler og det går som regel bra.

Skrevet

Jeg syns også du skal dra, for din lillebror :) Det betyr nok mye for han vettu :)

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg sier som de to andre innleggene over her: dra i konfirmasjonen til lillebroren din. Det er hans dag, og det er for hans skyld du er der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...