Gå til innhold

Etter sex

Gjest Gjest_lurer_*

Fremhevede innlegg

Skrevet
jeg pleide å la det bli liggende der inne - helt til jeg fikk urinveisinnfeksjon. Etter det går jeg alltid på do etter sex, for den smerten vil jeg nødig oppleve igjen..!

Det skulle jeg gjerne lest litt før, for nå sitter jeg her og har fryktelig vondt! Så nå går jeg også på do etter sex..!

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

hm, når han kommer inne i meg pleier han å slikke meg der nede altså det renner ut og han tar det i munne og svelger. han har ingen problemer med dette i det hele tatt. han gjorde det før og når han kom i munne min og jeg ikke var vant tilå svelge/ikek ville svelge, kysset han etterpå og han tok det...

Skrevet (endret)
hm, når han kommer inne i meg pleier han å slikke meg der nede altså det renner ut og han tar det i munne og svelger. han har ingen problemer med dette i det hele tatt. han gjorde det før og når han kom i munne min og jeg ikke var vant tilå svelge/ikek ville svelge, kysset han etterpå og han tok det...

Jøss! Heldig for deg:) Jeg har vært borti gutter som får helt noia hvis jeg nærmer meg munnen deres etter de har kommet i munnen min :ler:

edit:skriveleif

Endret av IloveNY
Skrevet
Jøss! Heldig for deg:) Jeg har vært borti gutter som får helt noia hvis jeg nærmer meg munnen deres etter de har kommet i munnen min :ler:

edit:skriveleif

Sånn er det her også, så må si jeg ble litt sjokkert! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...