Gjest Reka Skrevet 5. mars 2008 #21 Skrevet 5. mars 2008 jeg pleide å la det bli liggende der inne - helt til jeg fikk urinveisinnfeksjon. Etter det går jeg alltid på do etter sex, for den smerten vil jeg nødig oppleve igjen..! Det skulle jeg gjerne lest litt før, for nå sitter jeg her og har fryktelig vondt! Så nå går jeg også på do etter sex..!
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2008 #22 Skrevet 20. mars 2008 hm, når han kommer inne i meg pleier han å slikke meg der nede altså det renner ut og han tar det i munne og svelger. han har ingen problemer med dette i det hele tatt. han gjorde det før og når han kom i munne min og jeg ikke var vant tilå svelge/ikek ville svelge, kysset han etterpå og han tok det...
IloveNY Skrevet 21. mars 2008 #23 Skrevet 21. mars 2008 (endret) hm, når han kommer inne i meg pleier han å slikke meg der nede altså det renner ut og han tar det i munne og svelger. han har ingen problemer med dette i det hele tatt. han gjorde det før og når han kom i munne min og jeg ikke var vant tilå svelge/ikek ville svelge, kysset han etterpå og han tok det... Jøss! Heldig for deg:) Jeg har vært borti gutter som får helt noia hvis jeg nærmer meg munnen deres etter de har kommet i munnen min edit:skriveleif Endret 21. mars 2008 av IloveNY
Teriyaki Skrevet 21. mars 2008 #24 Skrevet 21. mars 2008 Jøss! Heldig for deg:) Jeg har vært borti gutter som får helt noia hvis jeg nærmer meg munnen deres etter de har kommet i munnen min edit:skriveleif Sånn er det her også, så må si jeg ble litt sjokkert!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå