Gå til innhold

Etter sex

Gjest Gjest_lurer_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Ja, hva gjør dere? Henter håndkle og tørker bort griseriet, lar det komme på lakenet eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han spruter alltid inni meg, så jeg kniper igjen og løper på badet, eller vi tørker oss med et håndkle vi har på soverommet, eller en et klesplagg hvis ikke noe annet er tilgjengelig. Vi lar det aldri gå i senga, for ingen vil ligge på sæden etterpå. :)

Gjest StockDama
Skrevet

inni, gå på badet etterpå. null problem.

Skrevet
inni, gå på badet etterpå. null problem.

Samma her.

Gjest Gjest24
Skrevet

Enig med de andre, løper alltid på do etterpå og lar det renne ut... Er jo en god del som oftest, så å bare ligge og kjenne det renne ned beinet er uaktuelt!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Tar fingrene inni og slikker det meste i meg :)

Skrevet

Har gamle håndklær jeg har klippet i strimler som vi hr i nattbordskuffen.

Skrevet
Har gamle håndklær jeg har klippet i strimler som vi hr i nattbordskuffen.

Jeg spruter alltid inni; enten i munnen eller i fitta. I munnen er det ikke noe problem; da bare svelger hun. For slippe å "søle" i sengen har vi alltid et håndklede tilgjengelig slik at vi kan legge det under oss etter utløsningen..... Vi synes det blir litt kjiipt og ukoselig å skulle løpe på badet like etter utløsningen.... det er ganske mye både kos og sex i å kunne ligge tett sammen også etterpå og slappe av og kjenne hjerterytmen "normalisere" seg. Er det dagen vi skifter sengetøy, så lar vi kroppssaftene bare renne fritt......

Skrevet

Vi blir også bare liggende etter det har gått for ham. Det er uansett ikke så mye som renner ut når man ligger flatt i senga, om det skulle komme en liten flekk på lakenet har ikke dette noe å si. Kosen og det intime rett etterpå, mens han ennå er inni meg, og vi sovner tett, uten noe stress, er derimot verdt ganske mye.

Skrevet
Jeg spruter alltid inni; enten i munnen eller i fitta. I munnen er det ikke noe problem; da bare svelger hun. For slippe å "søle" i sengen har vi alltid et håndklede tilgjengelig slik at vi kan legge det under oss etter utløsningen..... Vi synes det blir litt kjiipt og ukoselig å skulle løpe på badet like etter utløsningen.... det er ganske mye både kos og sex i å kunne ligge tett sammen også etterpå og slappe av og kjenne hjerterytmen "normalisere" seg. Er det dagen vi skifter sengetøy, så lar vi kroppssaftene bare renne fritt......

renner det ikke igjennom lakenet og inn i madrassen da?? nei å nei..

Vi har et håndkle eller en dorull lett tilgjengelig så vi bare tørker opp med og koser etterpå :)

Skrevet

Så framt jeg ikke svelger løper jeg bare på badet i full fart. Det går så fort at vi går ikke glipp av noe kos, for jeg kommer jo tilbake et halvt minutt senere. :)

Skrevet

Har både dorull og håndklær i nærheten, så det tørkes opp.

Ingen av oss synes det er hyggelig å ligge på flekken. Dersom jeg ikke tørker så siver det ut hele natten og da er det vanskelig å sove.

Skrevet

Varierer litt om han kommer inni meg eller ikke. Kommer han inni meg går jeg som regel på wc rett etter for å unngå UVI. Kommer han på utsiden har jeg et håndklede under lakenet, så det beskytter madrassen.

Skrevet

enten kommer han på magen min eller i kondomet. Er alltid han som ordner opp etter seg ;) Kommer det i kondomet stikker han på badet for å ta det av seg, og kommer det på magen stikker han på badet for å hente papir og tørker av sin kjære ;) Jeg bare ligger og slapper av jeg :D

Skrevet (endret)
Tar fingrene inni og slikker det meste i meg :)

Unskyld, men det synes jeg hørtes ekkelt ut :eeeh:

Jeg går som regel på toalettet etterpå, eventuelt tørker jeg "overskuddet" av med et håndkle eller en t-shirt..

Endret av eximus
Gjest Gjest_Jenny_*
Skrevet

jeg pleide å la det bli liggende der inne - helt til jeg fikk urinveisinnfeksjon. Etter det går jeg alltid på do etter sex, for den smerten vil jeg nødig oppleve igjen..!

Skrevet
jeg pleide å la det bli liggende der inne - helt til jeg fikk urinveisinnfeksjon. Etter det går jeg alltid på do etter sex, for den smerten vil jeg nødig oppleve igjen..!

:forvirra: oi! greit å vite!

Gjest Yoghurt
Skrevet

Må si jeg er imponert over dere som er i stand til å løpe på do rett etterpå. Personlig blir jeg totalt mo i knærne og passe satt ut i ei god stund etterpå, så vil nødig springe av sted. Tar på meg trusa av og til og lar det heller renne ut i den eller bare tørker meg med den, men det er bare om en av oss kommer på det, ikke så praktiske av oss..

Skrevet
Må si jeg er imponert over dere som er i stand til å løpe på do rett etterpå. Personlig blir jeg totalt mo i knærne og passe satt ut i ei god stund etterpå, så vil nødig springe av sted. Tar på meg trusa av og til og lar det heller renne ut i den eller bare tørker meg med den, men det er bare om en av oss kommer på det, ikke så praktiske av oss..

Hehehe, signerer denne!

Samt at jeg også synes det er kos å ligge å slappe av etterpå "la hjerterytmen stabilisere seg" som noen sa! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...