Gå til innhold

HJELP! Til talen! hva skal jeg si til svigers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har absolutt ingen problemer med å finne ord verken til mine foreldre eller til min kjære. Men jeg synes det er SÅ vanskelig å finne på noe å si til mine nye svigerforeldre!!! Er det noen som har tips?????

de er koselige mennesker og vi har et godt forhold! Ingenting "kjipt" eller noe, synes bare det er vankselig å finne på noe...

Alle innspill mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og forresetn, hvor lang skal talen være? Min tale er p.t ca 630 ord...

Skrevet
jeg har absolutt ingen problemer med å finne ord verken til mine foreldre eller til min kjære. Men jeg synes det er SÅ vanskelig å finne på noe å si til mine nye svigerforeldre!!! Er det noen som har tips?????

de er koselige mennesker og vi har et godt forhold! Ingenting "kjipt" eller noe, synes bare det er vankselig å finne på noe...

Alle innspill mottas med takk!

Hei!

Jeg skal selv holde tale for min kjære, og jeg har rett å slett benyttet anledningen til å takke mine svigerforeldre for at de har gitt ham en god oppdragelse og gjort han til den fantastiske mannen jeg ønsker å dele livet med..videre takker jeg dem for at de har tatt godt imot meg og mitt barn fra tidligere forhold og for at jeg får være en del av deres famile;)

Her er et lite utdra..:

"Kjære svigermor og svigerfar

I følge tradisjonen er det jo slik at brudgommen takker for sin brud.

Men siden vi nå lever i 2008,syns jeg det er på sin plass at jeg som brud takker for brudgommen,og jeg kan faktisk ikke få takket dere nok.

Uten dere,hadde ikke xxx vært den fantastiske mannen jeg nå har

ved min side.

Takk for at dere har tatt imot både meg og XXX med åpne armer,og for at jeg får sjansen til å dele livet mitt med verdens beste mann.

Brudgommen valgte jeg jo selv,men svigerfamilien er liksom noe man bare får med på kjøpet,og jeg kunne ikke ha vært heldigere:)

Tusen takk for at vi får være en del av familien,jeg gleder meg til mye felles hygge i årene som kommer."

Håper dette kan være til litt hjelp..du trenger faktisk ikke skrive så mye mer enn dette..

Lykke til;)

Skrevet

Tusen takk!! dette er jo strålende. tror jeg stjeler noen av ideene dine! Likte veldig godt introduksjonen din!

Og ja, tror nok noe i denne duren holder lenge, talen skal joi kke være for lang!

Skrevet
Tusen takk!! dette er jo strålende. tror jeg stjeler noen av ideene dine! Likte veldig godt introduksjonen din!

Og ja, tror nok noe i denne duren holder lenge, talen skal joi kke være for lang!

Bare hyggelig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...