Gå til innhold

Håropsett

Gjest Alvebruden

Anbefalte innlegg

Gjest Alvebruden
Skrevet

Noen som vet om noen bra sider man kan finne håropsett til brudepiker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet om noen bra sider man kan finne håropsett til brudepiker?

Jeg fant på selv jeg - lagde små "kringler" på datteren min da hun var brudepike for søsteren min for noen år siden. Du fletter vanlige fletter på hver side, og så "binder" du dem opp under - og avslutter med et søtt silkebånd på hver "kringle". Kjempenydelig!!!

Datteren min var også brudepike for en venninne, og da lagde jeg "prinsessekrans" - dvs omvendt fiskebensflette - rundt hele hodet. Begynte oppå hodet, og jobbet meg ned bak ørene og rundt hodet og tilbake igjen. festet fletten på toppen av hodet (så det ble litt "mellomrom" på midten foran) - og avsluttet med å sette en ordentlig liten prinsessekrone på toppen (skjulte spenner, strikk på fletta, etc...) som jeg kjøpte på Arts & Crafts den gangen.

Du kan også bruke en "vanlig" liten tiara du får kjøpt på glitter for en 50-lapp eller noe.

synes det er veldig søtt når småjentene har fletter eller hestehaler med en silkesløyfe i. Synes liksom ikke at "voksent" håroppsett passer for de små jentene. Ev kan du også lage en vanlig hestehale, og snurre hestehalen rundt, og sette på et hårnett -så det blir "ballerina-look" - også veldig nydelig. Bruk et hvitt silkebånd rundt toppen, og VIPS er hun bare skjønn...!

:) LYkke tiL! si fra hvis du trenger tips til hvordan du gjør dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...