Gjest Diva Skrevet 2. mai 2003 #1 Del Skrevet 2. mai 2003 Nå håper jeg noen kan hjelpe meg.... Jeg skulle se etter noen slike sko i dag, og så i flere skobutikker og i en hypa ungdomsbutikk som har hatt dem tidligere. Men ekspeditøren så bare rart på meg når jeg spurte etter merket New Balance (!) "Eksisterer de ennå da ?", sa han.... :-? "Tjaaa, ja ? Jeg tror da det", sier jeg, lettere skuffet. Han hadde ikke sett slike på mange år, sa han.... (?) Nå skjønner jeg ingenting, fordi de ikke har vært "in" på et år eller tre, så finnes de ikke lenger ? Noen som vet ? En kusine av meg, hevder hun kjøpte noen i fjor.. Jeg gir beng i om de er "in" eller "soooo last year" eller "completely out". Jeg synes de er herlige å gå med og er pene. Noen forslag til hvor jeg kan prøve å se etter New Balance ? I Oslo, eller hvorsomhelst ? Diva :stortsmil: Vil bare tilføye at jeg skal bruke dem som gåsko / fritidssko, ikke til løping / jogging.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2003 #2 Del Skrevet 2. mai 2003 Skoene selges i alle fall på internett. Kanskje du kan maile produsenten for å høre om de selges i noen butikker i Norge. Her er internettsida: http://www.newbalance.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. mai 2003 #3 Del Skrevet 2. mai 2003 Selger de dem ikke mer? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 2. mai 2003 #4 Del Skrevet 2. mai 2003 Takk skal du ha, Julienne :D Kira, tror de fremdeles selges, men hvor, - det aner jeg ikke. Har bare forespurt meg her i Skien, så vet ikke om de har slikt lenger her i motenes "bakevje" Noen som vet hvor de selges i Norge, så rop ut :D Håper noen har dem.... http://www.newbalance.co.uk/Site%202002/Pr...ct-Leisure1.htm Disse er noen av de finere jeg vet om:) Diva : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 2. mai 2003 #5 Del Skrevet 2. mai 2003 New Balance er det beste treningsskoene jeg har. Tror faktisk jeg har fire ulike par i skapet! De selges ihvertfall her i USA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 2. mai 2003 #6 Del Skrevet 2. mai 2003 Hmf. Skal til Oslo imorra, så da får jeg snuse litt rundt :D Takker for hjelpen : - ) - Søren heller,- de har jo ALT kult i USA! Kanskje jeg skulle tatt en tur dit snart ? Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå