Gjest kar38 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 la oss ta for oss en uhøytidelig undersøkelse om vaskehjelp/byråer: jeg eier en bygård og bruker derfor ofte vaskebyråer. jeg syns mange av dem ofte er så fjasete i klærne og sløve. hva kan vaskehjelpen gjøre bedre? jeg spør: 1: hvordan skal vaskehjelpen/byrået kle seg? (har det noe å si hva slags farger de har og om det matcher?). 2: burde de lukte parfyme eller ikke lukte noe (hun siste som vasket for meg stinket noe voldsomt med parfyme)? 3: hva med oppførselen dems? hvordan burde de oppføre seg? ydmyke som hundr, frekke som noen kan være eller hva? 4: en gang opplevd jeg og måtte vente 1 uke!!! på å få vaskehjelp. er det rart jeg blir oppgitt? ville dere? hvor lang tid forventer dere å få ei til å vaske leiligheten deres? 5: benytter dere, dere av vaskebyråer? er dere fornøyde? eller ikke? 6: foretrekker dere faktura eller kontant betaling? de fleste tar jo søder meg KONTANT betaling. gud vet hva de egentlig bruker pengene på??????? JEG ER IKKE OG VIL SENDE EN KLAGE INN TIL HØYERE HOLD. grunnen til at jeg spør er fordi samarbeidspartneren min mener jeg overreagerer. syns dere???? jeg driver en bygård og er lei av vaskehjelp som stinker enten parfyme eller som bruker to dager på en 60kvms leilighet!!!
Gjest mitte Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 ingen her på kvinneguiden har RÅD til vaskehjelp skjønner du vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå