Gå til innhold

Hvor lenge har dere ventet på noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Wontolla
Skrevet

Hei på dere.

Nå sitter jeg her, jeg har ventet en stund på at "eks" (føles enda rart å skrive det) kjæresten min var usikker på følelsene sine for meg. Nå begynner jeg...begynner og begynner fru blom å bli litt sprø- kanskje mest fordi denne situasjonen har vart så lenge, og jeg føler vi ikke kommer noen vei. Hun sier at hun ikke kan se for seg et liv uten meg og jeg har presisert at jeg ikke ønsker å bare være "venner" Ikke etter alt vi har lagt bak oss. 7år- 6års som samboere. Det største fornemmelsen jeg har er at hun er usikker på å gi slipp på meg fordi vi har hatt det så godt og jeg har behandlet henne så godt, elsket henne og aldri irritert meg over "manglene" hennes, ingen overfladiske mangler sådan, men som gjør at man ikke kan gjøre alle ting kjærester egenklig skal gjøre sammen, som jeg om jeg vil må gjøre alene. Kan heller ikke huske å ha kranglet heller, selv om vi hadde en tøff tid for noen år siden da hun var utro.

Jeg føler at jeg ikke orker mer av dette, også veldig usikker på en fremtid sammen med henne. Vi har familie på 100mil fra hverandre og jeg tør nesten ikke tenke på å få barn med henne, bare tanken på at det kan bli slutt igjen.

Nå føler jeg det snart er tiden for å gi slipp på henne. Jeg har heller ikke lagt noe press på henne siden hun fortalte at hun var usikker på oss. Vi bor i hver vår by nå. Dette skjedde for 6mnd nå til mandag. Vi har truffet hverandre 2 ganger siden dette. Jeg blir bare så lei, hver dag føles som et avslag, og det føles bare trist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å sitte og vente på noen som var usikker på hva de følte for meg, men..

Gjest Trolletrine
Skrevet

jeg har ventet i ca 2,5 år på en fyr som var "usikker" på følelsene sine for meg.Tilslutt fikk jeg nok,og har idag null kontakt med fyren.Vet det var til det beste for meg selv,men savner han likevel masse den dag i dag.

Skrevet

Vel over et år, det gikk litt fram og tilbake, men nå har vi det bedre enn best sammen. Jeg satt ikke og ventet for meg selv ved telefonen i over et år, man prøvde noe nytt, her og der, men bestemte oss begge for at det var hverandre vi ville være med, og slik har det forblitt :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...