Gjest Cruella Skrevet 2. mai 2003 #1 Skrevet 2. mai 2003 Er det mulig??? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=57810 L-B :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2003 #4 Skrevet 2. mai 2003 Russefeiring burde vært begrenset til 1 fest ETTER eksamen. Umodne drittunger. :evil:
Gjest Cruella Skrevet 2. mai 2003 #5 Skrevet 2. mai 2003 Synes det vitner om mangler på av det meste! Forbanna sadister!! L-B
Gjest Kinga Skrevet 2. mai 2003 #6 Skrevet 2. mai 2003 Faen, er det rart jeg depper når det finnes slike folk??? Vibeke
Gjest Diva Skrevet 2. mai 2003 #7 Skrevet 2. mai 2003 Arrrrhh! :evil: :evil: :evil: Sånne drittsekker skulle blitt pint og plaget selv! Tenk å gjøre noe så bestialsk som det der! Har lyst til å hyle og grine! Faens drittunger,- de skulle hatt grisebank selv! :cry: :cry: :cry: De skulle virkelig fått mer enn bot,- skulle ønske noen kunne hentet fram gapastokken igjen og latt dem henge der noen dager, så kunne folk gjøre hva de ville med dem! Nå er jeg forbannaaa :o :o :o
Væren Skrevet 2. mai 2003 #8 Skrevet 2. mai 2003 Grisebank var vel et ord som ville ha vært på sin plass her, ja! Jeg blir så forbannet av å lese sånt, at jeg ikke tenke klart mht å finne en straff som hadde vært passe ydmykende for disse idiotene!!! :evil: Stakkars forsvarsløse dyr!!!
Ingeborg Skrevet 2. mai 2003 #10 Skrevet 2. mai 2003 Hva i helv*te er som som feiler folk???!!! Dagens absolutt beste spørsmål. For noen idioter! Stakkars fuglen.... :cry:
bare meg 79 Skrevet 2. mai 2003 #12 Skrevet 2. mai 2003 Herregud hvordan er det mulig og oppføre seg slik???? :evil: Jeg synes dette burde de straffes for, sikkelig og!!!! Burde ikke få være russ mer, :x ta fra dem alt russeutstyr. Og la de få mye skolearbeid Dette er jo ikke en sånn straff som er bra nok, men da viser man at selv om man er russ kan man ikke gjøre hva man vil
Gjest Poirot Skrevet 2. mai 2003 #13 Skrevet 2. mai 2003 Skole eller politi har ingen hjemmel til å ta fra noen som helst klær de har kjøpt for egne penger.¨ Håper de blir anmeldt og får bot for dyremishandling (det realistiske utfallet hvis noe skulle skje).
Gjest Marijke Skrevet 3. mai 2003 #15 Skrevet 3. mai 2003 Dette er grusomt!!! Likevel, jeg tror nok ikke dette har noe direkte med russefeiring å gjøre. Jeg var selv russ i fjor og kan garantere at noe slikt IKKE faller inn under noen som helst knuteregler. Min mening er at folk som gjør slike syke ting, ville ha gjort det uavhengig av om de hadde på seg en rød dress eller ei. At enkelte nok kan føle seg litt immun for lover og regler pga den dressen, skal jeg ikke nekte for, men dette er for drøyt, selv til russ å være.
Gjest Mayamor Skrevet 3. mai 2003 #16 Skrevet 3. mai 2003 Har ikke ord. Men jeg synes russen tar på seg dressen og blir uniformert til å ha "lov" til å gjøre latterlige, ondskapsfulle, idiotiske stunt... :evil: Maya30
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #18 Skrevet 3. mai 2003 Hva i helv*te er som som feiler folk???!!! Det lurer jeg også på
Elisjeba Skrevet 3. mai 2003 #19 Skrevet 3. mai 2003 Går det an å være så barnslige og teite?! Jeg er selv russ og jeg har ikke hørt at det er knuteregel noe sted om å drepe dyr. De aller fleste russ ville nok ta avstand fra slik oppførsel (håper jeg)!
Gjest Cruella Skrevet 3. mai 2003 #20 Skrevet 3. mai 2003 Tror du har rett, Elisjeba. Disse personene som utførte den bestialske handlingen er nok bare tilfeldigvis russ. At de er russ er forhåpentligvis av underordnet betydning. L-B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå